Yüzü Song Song'unkine çarpıcı bir şekilde benzeyen Song Ge'nin rengi soldu. Yavaşça geri dönerken kirpikleri dalgalandı, zifiri kara gözleri kırpışmadan Song Song'a bakıyordu. İçlerine bir şey dolmuş gibiydi:
Kuşku.
Song Song'un ne yaptığına bir bakın. Ona vurmaya cesaret etmişti.
Deli miydi?
Ancak bu düşünceler tamamen bir gülümsemeyle hapsolmuştu. Song Ge ağzının köşesini yaladı: "Ah-Song'un öfkesi gerçekten kötüleşiyor..."
"Hepsi Wangye'nin şımartmasından dolayı." Song Song her iki elini de çekti, kollarını topladı ve şöyle dedi: "Oraya oturabilirsin."
Song Ge hafifçe titreyen parmaklarını gördü ve kalbinin tedirgin olduğunu anladı. Bu yüzden hızla gülümsedi, olduğu yerde kaldı ve şöyle devam etti: "Benden nefret ediyorsun, değil mi?"
Song Song'un ruh hali gerçekten tedirgin olmuştu ama bunun nedeni çok heyecanlı olmasıydı. Song Ge'ye ilk kez vurmayı başarmıştı. Öldürüldükten sonra, defalarca kez Song Ge'ye vurmaya çalışmıştı ama her seferinde vücudunun içinden geçebilmişti. Artık ona gerçekten dokunmayı başardığı için Song Song, Song Ge'yi nihayet kendi elleriyle öldüresiye bıçaklayabildiğinde yaşayacağı heyecanı hayal etmeye bile başlamıştı.
Song Ge'nin ne dediğini duyduğunda hafifçe gülümsedi: "Neden senden nefret edeyim?"
"Seni gerektiği gibi koruyamamamdan nefret ediyorsun, değil mi?"
"Ge-er." Song Song başını çevirdi ve nazikçe şöyle dedi: "Geçmişimizden bahsetmeyelim. Şimdi neden beni görmeye geldiğini söyle."
"Li Xiao son derece korkutucu bir adam." Song Ge yeniden başladı. "Güvenli ve istikrarlı bir hayat yaşamak istiyorsan onu terk etmelisin. Bana bir şans ver. Seni kimsenin bulamayacağı bir yere saklayayım."
Geçmiş yaşamda, Song Song gerçekten de kimsenin bulamayacağı bir yerde saklanmıştı. Song Ge defalarca Song Song'u dışarı çıkmaması konusunda uyarmış ve ona kimsenin şu anki durumunu görmesine izin veremeyeceğini söylemişti. Aynı zamanda Li Xiao'nun onu nasıl aradığına dair yarı gerçek ve yarı yalanlarla onu korkutmuş, ne olacağını ve Li Xiao onu bulursa ona nasıl davranacağını anlatmıştı. Song Song'u geceleri mışıl mışıl uyuyamaz hale getirmişti. O yerde yalnızken gecenin ortasında rüzgarın sesi bile tüylerini diken diken edebiliyordu.
O sırada Song Song çocuktu. Kendini bir canavar olarak görmüştü. Utangaç, hassas ve zayıftı sanki biraz dokunsa bile kırılacakmış gibiydi. Song Ge'nin gözdağı en büyük gücünü bu tür bir durumda göstermişti.
Daha sonra Song Ge, refahı hakkında sorular sormak için yanında kalmıştı, tekrar tekrar diğer bazı şeylerle karıştırılmış ailesel sevgiyi ifade ederek Song Song'un ona gönülden güvenmesine neden olmuştu. Song Ge'nin güvenebileceği tek kişi olduğunu ve Song Ge'nin ona aynı şekilde baktığını düşünüyordu. Şimdi bunu düşündüğüne göre, o zamanlar zayıf ve çekingen olduğu ve Song Ge'nin yalanlarından asla kaçmaya çalışmadığı için şanslıydı. Yoksa öz saygısı da ezilirdi.
Song Song onun cazibesini duydu, gülmek istemekten kendini alamadı ve dedi. "Ama henüz wangye ile yatmadım."
Song Ge durakladı.
Song Song, Li Xiao'nun çocuğuna hamile olmasaydı, hiçbir faydası olmazdı.
Sesini yeniden bulması uzun zaman aldı ve kulağa son derece sahte geliyordu: "...sadece ondan kaçabilmeni istiyorum. Sana dokunmadıysa bu daha da iyi."
"Öyleyse neden beni hemen şimdi götürmüyorsun?" Song Song aniden ayağa kalktı ve şaşkın gözlerinin içine baktı ve sabırsızlıkla şöyle diyormuş gibi yaptı: "Anlaşılan seni yanlış anladım. Beni Li Xiao'nun iyiliğini körüklemek için bir araç olarak kullanmak istediğini sanıyordum. Hâlâ güvende ve sağlam durumdayken yararlanalım. Ge-er, götür beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant Pampering Wife Diary [BL]
FanfictionSong Song, önceki hayatında romantik bir gecede çılgın krala adanmıştı. Sonuysa öldürülmekti. Birisi onun kimliğini ve çocuğunu almıştı bu şekilde onun yerine tarihteki ilk erkek imparatoriçe olmuştu. Li Xiao önceki hayatında zehirlendiği için etra...