INIȚIEREA

23 1 2
                                    

Timpul scurt petrecut în biroul D.Cristina aduce puțină lumină în inima Katherinei . Atunci când zâna s-a deschis către ea , i-a arătat că încrederea acordată cuiva este mai presus de orice putere . Alegerea cuvintelor potrivite spuse persoanei
potrivite este echivalentul unui diamant neșlefuit , pentru a-l șlefui ai nevoie de unealta potrivită , rareori se întâmplă a crăpa un diamant dar și când se întâmplă nimic nu-l mai poate face așa cum era . Problema Katherinei e că a fost șlefuită prea mult , nivelul de tandrețe , iubire , prietenie și grijă subțiindu-se pe măsură ce timpul trece .

D.Cristina o îndrumă pe Kat la unul dintre blocurile turn din aripa de vest a curții . O grădină mare ce are în mijloc o fântână cu o sculptură , un cufăr de bronz închis cu găuri mici prin care apa neagră se revarsă iar ajunsă la sol își reia culoarea incolora . Pe marginile lui sunt inscripționate niște cuvinte atât de ciudate încât nici suprema nu poate desluși . Adevărul este că pământul pe care a fost construită școala a fost ales de către arhanghelul Gabriel . Acesta i-a apărut în vis D.Cristina spunând că pe acel loc sacru trebuie clădită academia . A doua zi când ea s-a dus să viziteze locul cu pricina nu a putut face nici măcar un pas , nimic . Nedumerită de ce s-a întâmplat a plecat acasă având a găsi un caiet cu pagini nesfârșite , atingându-l intră într-o transă , o voce spunându-i să-și scrie numele pe copertă iar pe paginile albe numele elevilor și personalului care vor face parte din academie , numai astfel se poate intra pe poarta arămie ce avea să țină la distanță răul .

Katherina ― Este prima limbă vorbită pe pământ , nu-i așa ?

D.Cristina ― Da , doar Dumnezeu și cei șapte arhangheli recunosc acest scris , Lucifer de-asemenea . S-a făcut târziu , poftim orarul . Din câte se pare participi la aproape toate orele de lumină și întuneric , ceea ce un elev normal nu ar face-o . De dimineață te aștept în fața acestei fântâni pentru a te prezenta în fața tuturor , până în prezent fă-te comodă . Cât despre uniformă este obligatorie , o vei găsi în dulap fix pe mărimea ta . Camera se află la ...

Katherina ― Știu , spune ea suflând în șuvița de păr ce-i bătea în ochi .

D.Cristina ― Noapte bună ! îi urează zâna clipind de câteva ori realizând că suprema și-a luat zborul în patul călduros ce-l aștepta de atât amar de vreme .

Acesta dă buzna într-o camera mare , iluminată de o lumină în formă de pinguin , dar nimeni nu se află în patul de la fereastră . O figură feminină se află în spatele Katherinei aproape înfigându-și colții în gâtul ei .

Katherina ― Sunt noua ta colegă de cameră nebuno !

Emma ― O , serios ? îmi pare super rău .

Katherina ― În fine ... sunt Katherina Prince , suprema .

Emma ― Știam , ce i-ai făcut lui Sebastian , umblă vorba prin toată școala .

Katherina ― Circulă repede zvonurile pe aici ...

Emma ― Așa ai de gând să dormi ?

Katherina ― De ce întrebi , ai buna plăcere de a-mi încuvința o pereche de pijamale ?

Emma ― De ce nu , poftim , iar dușul este pe hol la stânga , a treia ușă .

Katherina ― 고마워, 작은 햇살 ( Mulțumesc mică rază de soare ) , spune parcă șoptind bruneta cu ochi negrii .

Emma rămâne blocată preț de câteva secunde , ochii i se împleticesc dând semne că o fură somnul . Se așează pe covertura moale clipind de câteva ori cu o mână sub pernă și una pe lângă corp . Emma nu folosește o plapumă sau o pătură pentru a se încălzi . Ea fiind un vampir negru se hrănește cu sânge de om spre deosebire de cei albi care se hrănesc cu energia celor din jurul lor manipulându-le starea , iar celor negrii li se cuvine puterea , agilitatea .

*** LA DUȘ ***

Perspectiva Katherinei

Merg pe coridorul cu lumini palide ce se zbat încet cu frică de a nu fi înlocuite de altele noi . Pășesc pe plăcile de pardoseală neagră , târând după mine un prosop vișiniu cu niște pijamale care mai mult ca sigur o să mă strângă puțin , fata aia trebuie să mai lase din sânge și să pună puțină carne pe ea . Mă întreb de ce merg totuși când aș putea să mă teleportez până acolo . Poate că am nevoie de ceva mai mult timp cu mine , să pot procesa ceva mai mult ziua de mâine și poate să înțeleg ce caut eu aici . Nu mă regăsesc printre niciunul și mai mult ca sigur mă vor urî pentru cine sunt . Mă simt de parcă nu aș fi eu dar sunt , ceva s-a schimbat dar nu sunt sigură dacă de tot sau este doar trecător .

Cu doi pași înainte de a pune mâna pe clanță dispar într-unul din dușurile pe care le-am văzut dar nu am putut să le simt căldura . Se spune că-n timp ce te afli sub apa caldă ce curge deasupra ta îți trec tot felul de gânduri și fiori . Pornesc dușul și las apa să mă cuprindă , căldură ei să-mi răscole fiecare partică din mine , mă las îmbrățișată de focul matern de care nu am avut parte dacă-l pot numi așa . Las gelul parfumat să-mi șteargă răutățile pentru a lăsa departe comportamentul bolnav pe care nu doresc al scoate la suprafață . Într-un final mă usuc cu prosopul și îmbrac pijamalele care într-adevăr mă strâng puțin mai mult , dar mâine am să-i cer directoarei niște bani să pot cumpăra ceva de îmbrăcat altfel nu văd cum aș putea continua . Mă simt obosită așa că mă transport în patul meu , moale .

*** INIȚIEREA ***

Fetele se trezesc însoțite de o alarmă puternică , asurzitoare . O voce subțirică se aude la sfârșit " Rog toți elevii să se prezinte în curtea academiei , cât de repede , nu dorim întârzierea la cursurile dumneavoastră " , cel mai probabil adjuncta , o zână grăsuță mai dulce ca o bomboană ar spune unii .

Emma ― Bombonico , bombonico ce-mi faci tu mie ? ți-am spus că nu e bine sa pui zahăr mult în cafea dar cine mă ascultă , mama ! mai bine zis nici ea .

Katherina ― Îmi pare rău că-ți întrerup minunata convorbire cu tine însuți dar nu înțeleg care-i treaba cu uniforma , o găsesc în dulap sau cum ?

Emma ― Da , deschide dulapul spuneți numele și mărimea , presupun că M . Eu sunt XS dar îmi place să iau S că sunt mai confortabile .

Derutată Kat pune mâna pe mânerul dulapului își spune numele și mărimea . Deschide dulapul iar înăuntrul său se află două uniforme . Fusta bleumarin puțin mai sus de genunchi în cloș cu un sacou de aceeași culoare și pantofi cu toc de cinci cm , o cămașă albă împreună cu o cravata mov nu prea sunt stilul Katherinei , în schimb pantaloni bleumarin cu acea cămașă , o vestă și cravata parcă nu sună atât de rău pentru ea .

Se îmbracă , se piaptănă și fură puțin parfum de al Emmei teleportându-se la locul cu pricina . Câțiva elevi deja și-au luat poziția de drept în fața D.Cristina . În câteva minute au apărut și ceilalți .

D.Cristina ― Mulțumesc pentru prezența tuturor la această oră care știu că nu vă surâde atât de mult . Lăsând deoparte acest aspect neimportant vom trece la prezentarea unei noi colege în acest institut care prelucreză ființele ca voi pe o cale mai bună cum spun eu . Unii poate o cunoașteți din urma unor conflicte istorice de ale sale dar vă garantez că acele lucruri nu sunt chiar așa cum pretind a fi . În fața voastră se află astăzi Katherina Prince , singura din cele trei supreme în viață . Te rog Kat să te prezinți în fața noilor tăi prieteni , de ce nu .

Persoană ― Cu ea ? nici gând .

Katherina ― Nici eu n-aș vrea să stau pe lângă cineva ca mine , așa-i , dar uneori suntem nevoiți să conviețuim cu cei pe care nu-i suferim așa că din păcate trebuie să te obișnuiești cu gândul că una dintre cele mai puternice ființe se coboară la una de nivelul tău . Nu sunt aici să fac rău nimănui , cel puțin nu încă , hahah.. Stați liniștiți n-am venit să iau locul nimănui , poate cine știe tind către schimbare .

Erick ― Și noi cum putem fi așa de siguri ?

Katherina ― Erick Vandremin , nu-i așa ?
Dacă aș dorii să-ți fac vreun rău crezi că ai mai fi putut să stai în picioare sau să vorbești , ai grijă albule , ferește-te de cine-ți spune că ți-e prieten nu de cei care te temi , întotdeauna răul provine din mielul alb nu oaia neagră . Dacă înțelegi ce vreau să spun .

D.Cristina ― Mda , poftiți la ore dragilor , hai să începem această zi de marți frumos .

Supremele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum