Emma nu stă mult pe gânduri . Din fața crispată ațintită Katherinei se formează un zâmbet larg , două bătai de palme se arată entuziasmate dând de înțeles că ideea supremei este pe placul vampirului .
Emma ― Mi-ai citit gândurile , într-un fel .
Katherina ― Ieri , nu astăzi . În fine ... continuă .
Emma ― Un amic de al meu mi-a spus că în seara asta are loc deschiderea unui club , dar problema este următoarea ... deschiderea este la 22:00 iar noi nu avem nici cu ce ne îmbrăca , tema petreceri este negru , spune strâmbând puțin din nas .
Kat își duce mâinile la spate plimbându-se cu pași apăsați pe parchetul cenușiu în picățele albe și dungi răsfirate negre . Se clatină puțin sprijinindu-se de dulapul alb pe care Emma l-a găurit acum câteva nopți înfigându-și colții în el . Starea de ebrietate nu-i prinde destul de bine .
Katherina ― Cât este ceasul acum ?
Emma ― Îm... 18:34 .
Katherina ― Sun-o pe Neyme și spune-i să vină aici . O scoatem noi până la capăt .
Emma o sună pe Neyme încercând a convinge-o să meargă la petrecere . Aceasta se lasă pe mâna lor ajungând de îndată în camera fetelor .
Neyme ― Cred că este o idee proastă . Stingerea este la 23:00 , dacă D.Cristina află că nu suntem în pat la ora aceea dormind , s-ar putea ca noi trei să fim pedepsite .
Katherina― Nu-mi fac griji . De fapt singura mea grijă este cu ce dracu' ne îmbrăcăm ?
Emma ― Știu eu un loc , dar închid la 19:00 . Mă cunosc cu proprietarul , care se întâmplă a fi și una din fostele mele victime în dragoste . Păcat că era gay . Iar asta am aflat-o când l-am pus pe fratimio să mă aducă cu mașina .
Neyme ― Să spunem că ne găsim ceva de îmbrăcat , dar eu una tot o idee proastă întrevăd .
Katherina ― Vreau să apuc să mai trăiesc și eu . Cine știe când le vine ăstora să mă pună la locul de veci . Așa cel puțin am avut șansa de a gusta din sentimentul de libertate pe care voi îl simțiți zi de zi . Nu insist dacă nu dorești să vi , dar gândește ce seară frumoasă ai putea avea , doar suntem prietene acum , nu ?
Neyme ― Nu mă îndoiesc de tine însă vezi tu , eu ... înghite puțin fomoriana în sec . Eu nu am mai fost într-un club până acum . Nu mi-a dat voie tata .
Emma ― Poftim ? și eu care credeam că prințesa a avut parte de ceva magie în toți ani ăștia .
Kat își dă ochii peste cap și le cuprinde mâinile celor două . Într-o clipă acestea ajung într-un boutique de haine care pur și simplu îți tăia suflarea . Totul este asortat după culori . O sală mare încăpătoare în care predomină puritatea albului lăptos dar puțin chicios . Manechinele mișcă din mâini și din cap de parcă ar poza pentru o revistă de modeling .
Muzica ambientală cu o notă subțire de clasic se întinde în toată încăperea iluminată de candelabre ce datează din epoca de alamă și bronz , cupola find împrejmuită de cristale mici .
CITEȘTI
Supremele
Fantasy" Am fost învățată să urăsc fericirea , dar ochii mei nu se pot abține din a nu îmbrățișa căldura de pe fețele unor așa nebuni ca voi , spune ștergându-și lacrimile de fericire " Katherina se află într-o luptă continuă de când s-a născut . Două mii...