Claire
Jen jedno slovo dokáže popsat moji náladu. Panika. Proč,jak a znova PROČ? Věděla jsem že tu Harry bude,ale to že ho uvidím jsem fakt nečekala. Měla jsem celkem dobrou náladu,dokonce jsem nebyla ani moc nervózní,ale teď se cítím jinak. Sklopila jsem pohled na svoje nohy a snažila jsem se vyhýbat očnímu kontaktu. Stačí že mě uvidí na mole,nemusí mě vidět i tady. Musím se přes to přenést. Budu dělat jako by se nic nestalo. Prostě je to pro mě cizí člověk. Obyčejný muž.
"No ty kráso holka! Sluší ti to!„ otočím se na svoji kamarádku Ninu,kterou jsem potkala na jednom focení značkového oblečení. Já jsem se nefotila,byla jsem jako doprovod,ale můžu říct že jsme si padli do oka. Aspoň mám rozptýlení od Harryho přítomnosti.
"Děkuju,tobě taky„ Usměju se a kouknu se na její outfit. Měla zelené šaty,které měli na bocích a na ramenech krajku. No nebyl to můj styl,ale vypadalo to fajn. Naposledy zkontroluju svůj telefon a napíšu Jylenovi.
Claire : Jy? Je tu Harry..jsem fakt ve stresu!
Jylene : Doprdele
Claire : přesně tak!
Jylene : no a viděla jsi ho?
Claire : je ve stejný místnosti jako já! Co myslíš?!
Jylene : klídek Felicitová,nádech výdech
Claire : prosím že se večer zastavíš
Jylene : neboj kočko,hned mi napiš jak skončíš
Nervózně dám telefon do kabelky,která byla součástí mého outfitu. Možná to tak vypadalo že jsme se já a Jylene,přestali bavit. Ano měli jsme takovou "pauzu",ale naše kamarádství to neohrozilo. Díky bohu. Nevím co bych bez něj dělala.
"Tak jo dámy jdeme na to!" Ze dveří vyjde naše maskérka a manažerka,která to tu tak nějak skoro celý řídí. Naposled jsem se na sebe podívala do zrcadla a zkontrolovala se. Ty to zvládneš Claire,nádech výdech
-
Shit
Můj žaludek nejspíš dělá kotrmelce a moje nohy a ruce se nechtějí přestat třást. Stojím jako druhá v řadě a co je na tom nejhorší že za chvilku budu muset jít. Z reproduktorů slyším elegantní hudbu a to znamená že celá show zachvíli začne. Základní pravidla jsou dívat se před sebe,tvářit se sebevědomě a být v klidu. No nezvládám ani jednu z těhle věcí.
Moje srdce se málem zastavilo,když hudba utichla a začala hrát trochu rychlejší a svižnější hudba. Jedna z modelek,která šla předemnou se zhluboka nadechla a nechala,ať ochranka odtáhne oponu. Je to tady. Sebevědomě vešla na molo a už odtud jsem mohla vidět jak ji všichni sledovali. Jak kroutila boky a na konci se doopravdy hezky otočila a šla zase zpátky. Shit,shit,shit. Teď jdu já. Naposled jsem si promla zpocený ruce a vydala se do sálu plnýho slavných lidí. Nahodila jsem soustředivý obličej a vyšla jsem. Ruce jsem dala podél těla a ladně jsem šla na konec. Díky bohu že to pódium neni dlouhý jak prase. Musela jsem čelit bleskům z fotoaparátů,ale ani to mě nezastavilo. Došla jsem až na konec a ladně jsem prohodila svými upravenými vlasy a otočila se zpět. Nikde jsem,ale nezahlídla Harryho. Otočila jsem se a šla pomalým krokem zpátky a potom jsem ho zahlídla. Seděl u stolu s Nickem a popíjel šampaňský a jeho oči sledovali moji maličkost.
Moje nohy se podlomily a já cítila prázdnou půdu pod nohama,do tý doby dokud jsem neucítila silné paže okolo mě.
ČTEŠ
What A Feeling //h.s texting ✔︎
Novela JuvenilClaire Felicit a Harry Styles. Dvě slavné osobnosti,které osobě neměli ani tušení že ten druhý existuje. Ale vše se změní když Harry pošle žádost o přátelství právě jí - 💡 texting 2020story