SZ3

89 6 6
                                    

# Uzun bir aradan sonra merhaba!

Bana şaşkın Şaşkın bakıyordu...
OYUN BAŞLASIN PRENSES!!!
Kafamı kaldırmamla beni tutan kişinin Emir olduğunu anladım. Eli tam belimdeydi ve ben ilk defa böyle bir sey yaşıyordum. Ben onun büyüsüne kapılmışken Ayça nın etrafına çok fazla kişinin toplandığını gördüm ve ondan ayrılmak zorunda kaldım. Hemen Emir in Kollarından çıkıp Ayça nın bulunduğu bölgeye gittim ve çantamı almak için uzandım ama saçımdan tuttu.

"Sen" diye Söze başladı "Sen ne cüretle benim saçıma mor boya dökersin ha ne cüretle Yürek mi yuttun kızım sen!!"diye bağırdı. Kafam saçlarımı tuttuğu için o kadar acıyordu ki herhalde zavallı mor saçlarımın yarısı kökünden gitmişti. Çantamı diyer Kızın eline verdı ve ketçep dolu kovanın içine atmasını söyledi. Her kez Başımıza toplanmıştı bütün okul. Lanet olası öğrenciler her kötü anımda neden Karşımda dikiliyorsunuz!! Onları umursamıyordum, yada umursamamaya çalışıyordum ama ne yazık ki başarılı olamıyordum. Çünkü şuan tam Karşımda bana acıyarak bakan koyu kahve iki tane göz görüyorüyordum...
Ayçanın oyunu bir sesle bölündü;

"Ne oluyor orda Ayça ne yapıyorsun" gelen okulumuzun Müdüresi idi.Ayça bır anda saçımı bıtaktı. Elinde çantamı tutan kızsa,çantamı ketçap dolu kova nın içine Attı."Hiç birşey hocam hiç birşey Hazal bizimle oyun oynamaya kalktı. Ve bizim üstümüze ketçap dökmeye çalıştı" diye açıklama yaptı. Lanet olası sürtük! Dedi iç ses. Ona ilk defa katılıyordum ama sonra devam etti. Daha mantıklı bir açıklama yapmalıydın.dedi. Düşünün artık kendi iç sesim bile ban düşmanken nasıl kendimle Barışık olabilirim.

Ayçanın yaptığı lanet açıklamada Su devreye girdi." Hayır hocam öyle olmadı buradaki herkes buna şahit Hazalla oturup konuşuyorduk ve Ayça nın sesini duyduk baktığımızda Ayçanın elinde Hazal'ın çantasını gördük çantayı kurtarmak için Hazal Ayçaya doğru gitti ama Ayça Hazal ın çantasını kovaya attı bile bana inanmıyorsanız bakabilirsiniz dedi" Ayça Yanındaki kıza öldürecekmiş gibi bakarken bende Su ya teşekkür dolu bakışlar yolluyordum. Müdür'e eğildi ve ketçap dolu kovaya ve içinde ketçap a bulaşmış zavallı çantama baktı ve " Derhal odama Ayça Kıral derhal odama" dedi onlar müdürün odasına doğru giderken Su da yanıma doğru geldi.

- Pislik bes saniyede nesil hemen bir bahane uydurdu gordun mu? Abi bu kiz harbi mal hani ben size diyorum. Neyse sen iyimisin Hazal?
- Yok iyiyim ben ya bende sorun yok..
Diye yalan soyledim oysa sacim oyle bir aciyordu ki . Tanrim lanet olasi sürtük !! Sacimi yoldu. Ama tabiki Su buna inanmadi ve ;
- Mal misin kizim nasil yoldu sacini gormedim mi saniyorsun barya ben simd-
- Tamam Su sakin ol bitti gitti iste. Suzan hoca icabina bakar onun ..
-Neyse iyi gel oturalim soyle. Sonra Emir e bakip biz burdayiz diye kafasiyla isaret yapti. Emir de kagasini salladi. Suan kendimi mutlak deger icindeki X gibi hissediyorum. Basim fazla zonluyor,

Masa oturdugumuzda Su soze basladi;

- Kizim bunu yanina birakmayacaksin degil mi?
- Valla Su ne yalan soyliyeyim icimdeki intikam duygusu paralde atiyor ama hic ugrasmayalim diyorum.
- Bak gaz vermek gibi olmasin yani yanlis anlama patlican ama acikcasi ben yanina bkrakma derim. Cunku bu olayi butun okul gordu,hani bir kac kis gorse tamam diycem de güclü bir kiz oldugunu her keze göstermelisin bence yani altta kalmadigini. Emiri kazanacaksin ben sana guveniyorum. O kiz kim oluyor ki anca bir fizigi var kizin . Ezip gecersin onu.Neyse hadi onu bunu birak da ne yapacaksin onu soyle sen?
- Buldum bile!
- Ne buldun bakalim?
- Bak dinle
Bes dk icerisin de her seyi Su ya anlattim.
- Ee peki Suzan hoca nolacak? Diye sordu.
- İste o arada sen Okan devreye girecek oniste sende yani.
Su sandalyeden kalkti ve
- Oldu bil dedi. Sanirsam Okan in yanina gidiyordu.

Okan sinif baskani ve bildigim kadariyle yani kesin oldu su noktadan sonra Su ya tutlmus.
Su kalktigi gibi yerine oturdu ve;
- O degilde Ayca ebesini tersten gorecek.dedi.
Ve tekrar yol aldi.

Bir tek ebesini tersten gorse gene iyi olcak!

#selam baya uzun zamandır yazmıyordum Özürr!!..
Öpücükler ....

Sadece Zaman®Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin