A legjobb barátnőm apartmanjában ülve hallgattam Elena és Chris áradozását egy bizonyos Cole nevű fiúról.
Hétvégére szerveztem meg a barátnőm eljegyzését titokban. A születésnapja lesz és Chris a barátja megfelelő alkalomnak tartotta azt az estét arra, hogy feltegye a nagy kérdést.- Annyira összeillenétek, jaj Ramona! Annyira szurkolok hogy neked is összejöjjenek a dolgok. - mondta izgatottan Lena, majd folytatta - Cole nagyon sármos és okos! - erre a mondatára Chris felkapta fejét a bambulásából, majd felhúzott szemöldökkel nézett a szerelmére. Ezt látva Elena gyors csókot nyomott a fiú szájára, majd elmosolyodott.
- A partira nem fog jönni - utalt ezzel Colera Chris, majd szórakozottan folytatta mondandóját -, azt mondta majd iszik helyettünk is.
Elena sajnálkozóan tekintett a semmibe, közben megölelt engem és egy nyugtató mosolyt sugároztam felé.
🖤 _________🎭
Miközben a szobámat takarítottam, gondolkoztam egy s más dolgokon. Sosem szerettem volna, hogy erőlködéssel szeressek bele valakibe. Hiszem, hogy létezik első látásra szerelem és hiszem az örökkön örökkében.
Szerintem néha már túl romantikus elméleteim vannak. Tizennyolc éves létemre buliból buliba kellene járnom, ismerkednem kellene a világ nagy dolgaival és hónapról hónapra kéne váltanom a fiúkat. Ez kétség kívül nem nekem való. Szeptemberben kezdem az egyetemet és felkell készülnöm rá. Nem tudom mit tartogat nekem a nyár - hiszen még csak most kezdődött -, vagy mit hoz a jövő számomra, de a mostani életemmel teljesen megvagyok elégedve. Van egy szerető családom, egészségesek vagyunk és semmiben nem szenvedünk hiányt. Nekem ez pont elég.
Kopogást hallottam a szobám ajtaja felől, ami teljesen kitörölte az eddigi elmélkedésemet a fejemből. Engedélyt adtam, hogy bejöhet az a valaki és a húgom lépett elém kisírt szemekkel.- Veled meg mi történt? - vontam kérdőre Sabrinat.
- Jake - szipogta -leakart velem feküdni, de én nem voltam még biztos benne, ezért átváltott agresszíbe és haza is jöttem. - nagyon felvolt zaklatva csak remélni tudtam, hogy nem bántotta az a seggarc a húgom, mert nem köszöni meg.
- Mi? - kiáltottam fel, majd már fogtam is az ajtó kilincset - Most megyek és azonnal levágom a pöcseit annak az arrogáns bunkó fafejnek! - már át is léptem a küszöböt de a húgom a kezemre tette sajátját.-Kinek vágod le a dákóját, kislányom? - szaladt fel anya az emeletre és mérges arccal nézett rám. Sabrina könyörgően pillantott felém, ezért vettem az adást.
-Anyuci! - mondtam meglepődve, majd folytattam a színészkedést - Csak Sabnak meséltem el, hogy mi volt a reakciója apának, amikor elmondtam neki azt, hogy egy fiú megdícsérte a szemeim. - mentettem amit lehetett.
- Oh, értem. Vigyázzatok mit mondtok apátoknak, mert képes egy vadászpuskával is képes megkergetni akárkit, ha rólatok van szó. - észrevehetetlenül fujtuk ki egyszerre Sabrinaval a megkönnyebbült sóhajunkat, aztán anya visszament a konyhába.
🖤__________🎭
A bulira készültünk a húgommal vasárnap délután. Nekem hamarabb ott kellett lennem, leellenőrízni a helyszínt és még elvégezni az utolsó simításokat.
Mindent Elena ízlése szerint díszitettem, ételeket választottam Chrissel és ruhát is vettünk a lánynak.Sabrina egy babarózsaszín testhez simuló combközépig érő ruhát vett fel, és az enyémhez hasonló hosszú barna haját loknikban hagyta a vállára omlani.
Én királykék, kövekkel díszített ruhát vettem fel, ami kontrasztot adott a világos bőrömmel szemben. Füstös szemsminket készítettem magamnak, és nude rúzst kentem fel ajkaimra. Úgy éreztem ennél szebb már nem lehetnék ezért elindultam a clubba.A Sunset Hills gyönyörűen felvolt díszítve, bíbor vörös dekorációval. A fotó zóna tökéletes fényeléssel volt bevilágítva, a terem négy sarkában piros lámpák égtek középen pedig diszkógömb lógott.
A dj fiúval egyeztettem pár dolgot, leellenőriztem az asztalokat, ételeket és annyira hamar elment az idő, hogy már kezdtek gyűlni az emberek.
A szerelmes pár négy órakor érkeztek meg,
Elena abban a ruhában, amit mi vettünk neki erre az alkalomra, Christian pedig sötétkék nadrágban és fehér ingben pompáztak.
A legboldogabb szülinapot kívántam a legjobb barátnőmnek és átadtam az ajándékát, ami egy nagy képkeret volt belegravírozott "SISTER'S " felirattal és sok képpel rólunk. Elena természetesen örült neki és sírva fakadt.Amikor mindenki felköszöntötte Lenát elkezdődött a buli.
-Figyelem! - felálltam a mikrofonhoz, majd mindenki rám figyelt. - Szeretném, ha mindenki idefigyelne, Christian szeretné átadni a szülinapi ajándékot! - mondtam Lenára pillantva, majd Chris a terem közepére húzta a lányt.
-Elena Jonshon, három év alatt velem voltál minden időszakomban. Megélted velem a jót, a rosszat, nem választott el minket a távolság sem. Az egésznek a lényege, hogy kitartottunk egymás mellett. Nagyon szeretlek. Lennél a feleségem? - kérdezte csillogó szemekkel nézve a lányra, és felnyitotta a kis dobozkát,benne a gyémánt gyűrűvel.
Elena sírva mondott igent, ami engem is meghatott, azt sem tudtam merre nézzek, hogy el ne bőgjem magam,viszont amikor a bejárathoz kaptam a fejem, megpillantottam egy fiút, aki széles vállával az ajtófélfának támaszkodva figyelte a szerelmeseket arcán enyhe mosolyt villantva. Talán megérezte, hogy valaki bámulja őt, vagy pedig szimplán csak erre tévedt a tekintete, de ahogy a szemembe nézett én zavaromban végigfuttattam a testén. Sötét haja a fejetetején is rövid volt, nem úgy mint általában a fiúknak. Valószínűleg kidolgozott teste volt ez látszott a széles vállán. Az ing is feszült a felső testén és szürke nadrágjában is látszott hogy izmosak a lábai.
Vissza felvezettem rá a tekintetem és ha eddig zavarban lettem volna akkor akkor most mégjobban abba lettem mert felvont szemöldökkel és bugyirohasztó mosollyal nézett a szemembe. A vendégek közben még mindig tapsolták az újdonsült jegyeseket miközben én úgy éreztem megállt az idő csak pár másodperc volt az egész.
A fiú odament hozzájuk és férfiasan megölelte Christiant és gratulált Lenának is. Ők meglepődve néztek magukon körbe, és amikor a barátnőm meglátott engem, azonnal integetett, hogy menjek oda.— Tesó, szeretnénk bemutatni egymásnak titeket, mindketten fontosak vagytok nekünk és amúgy sincsen párotok. - kezdett bele Chris — Szóval, Ramona, ő itt Cole, és Cole ő itt Ramona. - a kezét nyujtotta az említett fiú, majd pár másodperc után Lena noszogatására kezetráztam vele és a klisés szavakat motyogtuk,mert annyira belemerültem azokba a zöld szemekbe, hogy a létezésemről is megfeledkeztem.
🖤__________🎭
A bárpulthoz tartottunk én, Lena és Sabrina, mert úgy éreztük hogy mostmár elkezdődhet az igazi buli. Semmiségekről habridáltunk kótyagosan, majd egyszer csak a barátnőm megkérdezte a véleményem Coleról.
— Igazából bevallom neked, hogy ilyen széles és kidolgozott vállakat már régen láttam, és Isten látja lelkem, szívesen elveszteném vele a szüzességem - erre a mondatomra Sab félre nyelte azt a kicsi vodkát is, amit a pohárka aljáról várta feltartott fejjel, hogy a szájába csepegjen. Kérdőn néztem rá de ő inkább felállt a bárszékről, megveregette büszkén a vállam majd a tömegbe táncolva eltűnt. — Hát ebbe meg mi ütött? Nem is mondtam semmi ennyire hatásosat - tűnődtem el mint egy kisgyerek, majd folytattam az áradozást —. Szóval.. A picsába! Kurvára bejön nekem, bár semmit nem tudok róla. - Elena síricsendben hallgatott és a hátammögé pillantgatott röhögést visszafojtva.
—Azt hiszem kikell mennem mosdóba. - mondta a lány nyomatékosan. Semmit nem értettem.
Érdekesnek találtam, hogy forog a bárszék, ezért elkezdtem vele pörögni. Az első kört sem tettem meg, amikor mellettem észre vettem Őt mellettem ülve és engem nézett világító mosollyal az arcán. Megilletődve bámultam szemeibe és az egész életem lepörgött előttem. Vajon hallotta miket mondtam róla? Mikor ült le egyáltalán? Az ájulás kerülgetett de nem voltam gyenge típus, végül is 2002.kiadás vagyok.Már értem miért nézett a hátam mögé El. Uram Isten! Ez a fiú végig hallgatta a monológom és Sab is ezért lett "rosszul".
—Na, mi az? Már megsem akarsz szólalni?
ESTÁS LEYENDO
Benned Megtaláltam
RomanceRamona Brown. Őszinte lány, szereti a családját és az álma, hogy lelkileg sérült embereken segítsen. Szerinte a szerelem a legváratlanabb pillanatban érkezik az ember életébe és ez nála be is bizonyosodott. Cole egy fiatal férfi sikereket és bonyoda...