☾ ATSUMU loş ışıklı odadaki yüz hatlarınıza hayran kaldığında gülümsedi, süveterinin vücudunuzda gevşekçe asılı göründüğünü fark etti - köprücük kemiğiniz boynunuzda hafifçe görülebilir ve bakışları boynunuzun etrafındaki ince zincirde daralır, bildiği ismini taşıyor, ama belki de o an, senin de olsaydı sana daha çok yakışacağını anladı, göğsüne biraz dağınık olduğu ve çoraplarının uyuşmadığı anlarda bile, yapabilir. ' Yardım et ama yine de mükemmel uyuyormuş gibi hisset. elini koltuğun arkasından omuzlarının üzerine uzanmak için yere çekerken seni yaklaştırdı ve gözlerin onunkiyle buluştuğunda kalbinde bir şey patladı ve o çok aşıktı. "Seninle bir gün evleneceğim." tekrar sözlerine takılıp kalmadan önce sessiz "a-a-ben.yani, bunu duymadin degil mi? bu öyle demek değil, sadece - ugh- "yüzünü bir vızıltıyla boynunuzun kıvrımına gizlerken yanakları pembeleşiyor, ama kıkırdamanızla yumuşuyor, çünkü sizin" umarım öyle "diyorsunuz. sonsuza kadar onunkine çok benziyor.
☾ BOKUTO mutfak masasındaki yerinden sana baktı, hâlâ hafif terli koşu kıyafetleri giymişti ama sabah güneşinin altında teninin nasıl parladığını fark ettiğinde umursamıyordu. çenesini avucuna yaslarken çenesini yukarı doğru dayamak, çünkü onun sonsuza kadar yaşamak istemesine neden olan bu anlardı, ama sadece sen de öyle yaparsan. önüne kahvaltısını koyarken verdiği gülümseme sevgi ve hayatı yayıyor, eli seninkine uzanıyor "bir gün seninle evleneceğim, söz veriyorum." belki de gözlerini sulandıran, sözlerinin taşıdığı ağırlıktı, birkaç dakika sonra nefesi kesildiğinde ve seni kollarına çekerken, birkaç özür dilemeye başladığında ve yüzünü öpücüklerle karaladığında, böyle sevmek güzeldi, sence - ama kollarında ılık hissediyorsun, arkanızdaki gökyüzü biraz daha altın ve bunun gibi anlar, sende bulduğu aşk - sonsuza kadar çok gibi hissetti.
☾ IWAIZUMI kolları göğsünün üzerinden geçip sana surat asarken iç çekiyor - ama yardım edemiyor ama sen böyle gülümsediğinde şafak biraz daha parlak göründüğünü, ona kıkırdarken uykuyla biraz pembe yanaklı göründüğünü hissediyor. yatağın yanında, kalktığında geride bıraktığı sıcaklığa boğulmak için hareket etmiş, ama şimdi evde, evde her sabah bu rutin olmakla birlikte, asla değişmeyeceğini bildiği bir şey, rutin senin kıkırdayanların O, ona bıraktığın o küçük boşluğa girmeden önce seni şakacı bir şekilde itiyor, yanakların ona karşı yumuşarken sızlandığını duyuyor "Bir gün seninle evleneceğim aptal, o yüzden buna alış." gözleri seninle buluştuğunda yanakları gibi kırmızı yanıyor, şimdi uyanıksın ve geniş gözlerinle "ben - ben ugh - kahretsin" eliniz yanağını kaplıyor, rutinin değişmesine rağmen dokunuşunuzda aşinalık ama böyle gülümsediğinizde - oradaki sevgiyi de tanır ve hayat sürekli değişse de, sende bulduğu sevginin her zaman ev gibi hissedeceğini bilir.
☾ SAKUSA, kapı eşiğinden elbiselerinizi katlamanızı izlerken yumuşar, elleriniz ustaca çalışır - "kiyoomi, beni korkuttun" şeklini fark ettiğinizde hafifçe gözünüzü kırpmadan önce dudaklarınızın nasıl yana doğru eğildiğini fark ettiğinde kalp ısınır. Bir özür mırıldandığında dudakları hafifçe bir gülümsemeye dönüşüyor, kolları arkadan belinize dolanmadan önce size doğru yürüyor, çenesi omzunuza dayanıyor. yaydığı sıcaklık, tıpkı şimdi olduğu gibi, günbatımında cildinize karşı hissedeceğiniz gibi hissediyor. "Bugün gün batımı güzel omi". ama pencereyi işaret ettiğinizde, evet diye mırıldandığında bakışlarının size baktığını fark etmiyorsunuz. "Bir gün seninle o gökyüzünün altında evleneceğim aşkım." bakışları, kızarmış yanakları ve yanağı dişlerinin arasına çekildiği için dönüyorsun, utandığını biliyorsun, ama umduğun gibi mırıldandıkça başın ona doğru düştüğünde rahatlıyor, çünkü böyle gün batımları gerçekten her zaman senin olacak .
☾ USHIJIMA parmaklarınız dikkatsizce sol elinin kalplerini izliyor, siz de izlemesi gereken voleybol maçını izlerken sırtınız göğsüne bastırıyor, ancak hayatında ilk kez ushijima kendini bunun yerine başka bir şey izlemek isterken buluyor, örneğin Konsantrasyon içinde dudağınızı dişlerinizin arasına çekme şekliniz, kaçırdığınız her ani yükselişte irkilirken gözleriniz televizyona odaklanmış, etrafınızdaki kolunu her hafifçe sıktığında kendinizi ona daha sıkı bastırma şekliniz, her zaman düşünür - çok benziyordu sen "seninle bir gün evlenmek istiyorum." Bakışların onunkilerle hızlı bir şekilde buluştu, ama seninki genişlediğinde sendelemiyor çünkü seni sevmekten utanmıyordu, sol eli dönüyor, avuç içi uzamadan yukarı bakıyor ve seninki üstüne koyulduğunda yardım edemiyor ama mükemmel bir şekilde uyduğuna dikkat edin, tıpkı belki de aşk onun için olduğunu anladığı gün gibi yerine oturdu.
kaynak: tumblr hvnlydmn