8

2.7K 241 175
                                    

Yazım yanlışı varsa kusura bakmayıverin artık tşk
İi okumalar ♡
...

"Cemrecim bak söz verdim diye kızmak istemiyorum ama bokunu biraz çıkarttın mı sanki?"

"Yoo. Çok iyiyiz şuan, sen camdan falan bak dikkatin dağılır."

"Kolumu bıraksana olum."

"Hani şikayet etmeyecektin sen?"

"Ooofff."

Bıkkınlıkla kafamı otobüs koltuğuna yasladım ve yana çevirerek koluma yapışan ellerini görmezden gelmeye çalıştım.
Gerçekten homurdanmak istemiyordum ama bu çocuk da sınırlarımı zorluyordu amk.

Cemreyi tanıdığım andan itibaren - sıfır abartı- manyak gibi yapışmıştı bana. Hemde mecaz anlamda falan değil yanlış anlaşılmasın. Basbayağı kolumu evi falan sanmaya başladı diye korkuyorum artık.

"Berk?" Dışarıya dalmışken kısık sesle miyavladığında içimden sabır çekip ona döndüm.

"Noldu?"

"Daha yol var mı?"

"20 dakika falan vardır daha."

"Haa.. iyi." Diyip susunca birşey demeden önüme döndüm. Artık laf bile yarıştıramıyordum zaten.

Kolumda ki parmakları tenimin üzerinde hareket etmeye başladığında belli etmemeye çalışsam da hafifçe irkildim. Baş parmağıyla hafif hafif okşuyordu.

Yanağımın içini ısırarak birşey dememek için zor tuttum kendimi.
Neden katlanıyordum bilmiyorum. Umrumda olmamalıydı aslında. Meraklı yanımı sikeyim şuan sıçtığımın kadıköyüne gitmek yerine evde götümü devirmiş yatıyor olabilirdim.

Omuzumda hisettiğim, yumuşaklıkla birlikte gelen baskıyla Cemreye döndüm.
Kafasını bir kaç kez sürtüp gözlerini bana çevirdi. Alttan ciddi ciddi kedi gibi bakmasıyla nefes verdim.

"Beni mi sınıyordun Cemre?"

"Yoo."

"Kalk."

"Ne naz yaptın be bab-" gözlerim sonuna kadar açılırken ani bir hareketle elimi ağzına bastırdım.
Ulan herkesin içinde babacık mı diyecekti bu aptal bana!

Felaket linç yerdik amk.

Gözlerimiz birbirine sabitlenirken uyarır anlamda bakıp tepemizde bizi tuhaf bakışlarla izleyen iki çocuğu gösterdim.
Elimin altında ki dudakları kıvrılırken parmaklarımda hisettiğim ıslaklıkla dudaklarım aralandı.

"Hassiktir."

Hemen elimi çekip elime bulaşan tükrüğünü bacağıma sildim. Yemin ederim öldürtecekti bizi.

"Elini mi yaladı lan?"

"Ne bileyim anasını satayım. İzleme şu ibneyi ineceğiz birazdan zaten, olay çıkmasın."

Sanki duyulmayacakmış gibi başımızda dedikodumuzu yapan orospu çocuklarına inanamayarak alaylı bir ifadeyle baktım.

"Bir sorun mu var kardeş?"

İbne diyen bir numaralı orospu çocuğuna bakarak konuştuğumda ona seslendiğimi anlayıp sert bakışlarını yüzüme çevirdi.

"Bilmem sana var gibi mi görünüyor ordan?"
Sinir bozucu bir ses tonuyla konulunca sırıtmam büyüdü. Götünü sikmeme son 3 cümlesi kaldı.

"İbne dedin gibime geldi de yanlış mı duydum?"

Yanında ki iki numaralı orospu çocuğu lafa atladı.
"Evet ibne dedi, hayırdır?"

Sweet Kitty▪︎BoyXBoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin