Üzerimde nedensiz bir yavşaklık var. Önüme gelen herkese kız erkek farketmeksizin yavşamak istiyorum
İmdat...
"Cemreee! Telefonun çalıyor." Bulutun mutfaktan gelen bağırma sesiyle kucağımda kıvrılmış yatan çocuk hafifçe sıçradı.
"Söylesene o getirsin." gözlerini açmadan mırıldandığı sözlerle kafamı salladım.
"Çocuk yatıyor, sen getirsene Bulut."
"Hamalın mı var lan?"
"Hadi abicim hadii."
Bulut koşar adımlarla homurdana homurdana yanımıza geldi. Elinde ki telefonu havaya kaldırıp yüzüme baktı.
Tipini skm."Bir daha beni çağırırsan bu telefonu götüne sokarım."
"Oluur."
"Hoşt lan."
Telefonu Cemrenin kucağına fırlatıp koşa koşa mutfağa geri gitti. İki saniye ayrılamıyor kocasından gerizekalı.Kendi kendime göz devirerek Cemreye dönünce telefonuna bakarak kaşlarını sonuna kadar çattığını gördüm.
"Kim aramış?" tamamen merak kokan sesimle konuşmuştum. Az önce ki uykulu ifadesinden eser kalmamıştı çünkü.
"Bir arkadaşım." Odaklanmış bir şekilde cevap verdiğinde yanağımın içini ısırdım. Bir arkadaş. İyimiş.
"Hangi arkad-"
"Azra diye biri, tanımazsın. Ben bir konuşup geleyim." Lafımı yarıda kesip ışık hızında konuştuğunda kaşlarım çatıldı. Azra kim amk.
Ulan yoksa alt sınıflarda ki ırıspı azra mı? Ne işi olur be onun Cemreyle. Cemre bebek.
"Berk kalkamıyorum?" dediğinde belinde ki ellerimi çekmemiştim. Çünkü neden çekeyim.
"Burada konuş nolcak." elini elimin üzerine koyup parmaklarıyla okşayınca derin bir nefes aldım. Ağla Azra ağla.
"Önemli biraz." dedi ve kulağıma eğilip dudaklarını sürterek fısıldadı.
"Ama eğer öpeceksen gitmem. Olur mu? "Hepinize merhaba arkadaşlar bugün sizinle ahiret sorusu cevaplıyoruz amk.
Şakaydı öpmeyeceğim tabiki mal mısınız."Tamam be tamam. Al bıraktık, git konuş arkadaşınla anasını satayım." kıkırdayıp aniden yüzüme yaklaştı ve çeneme ufak bir öpücük kondurdu.
Ani hareketinden dolayı içim hoplarken o kucağımdan atlayıp hızlı hızlı balkona gitti.
Arkasında kaldırılmış ve indirilmemiş bir sik gibi hisseden beni umursamadan..."Oğuuz! Tamam gel gel sevişmiyorlar."
"Ahu bak yalan söyleme. Psikolojim bozuldu diyorum sana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Kitty▪︎BoyXBoy
Teen Fiction"Tamam araştırdım, ölçtüm, biçtim, test ettim ve karar verdim." "Neye karar verdin tam olarak?" "Senden çok iyi daddy olur." ... Eşcinsel bir kurgudur.