GERİ DÖNDÜM BİTCHES🙆♀️🧚♀️
...
Cemre"Cemre, okula gitmemiz lazım. Kalk hadi."
"Lan kedi! Geç kaldık."
Kulaklarıma dolan kalın sinirli sesle homurdanarak gözlerimi araladım.
Aynanın karşısında aceleyle gömleğinin düğmelerini iliklemeye çalışan Berk sabah sabah görebileceğim en güzel görüntüydü sanırım."Kalktı." Gözlerimi üstünden çekmeden sırıtarak konuşunca kaşlarını çatıp bana döndü.
"Arkanda derman kalmadı hala kalktı diyosun Cemre."
Alaycı sözlerine göz devirdim."Gel deneyelim kalmış mı kalmamış mı?" Sözlerim bittiğinde sırıtması büyümeye başladı. Yavaş yavaş yanıma yürüyüp elini üstümdeki pikeye attı ve kaldırdı.
Çıplak vücudum gündüz vaktiyle her detayına kadar gözükürken hiç utanmamıştım. Çünkü neden utanıyım seviyorum kendimi.
"Ağrın yok mu senin?"
"Yooo." Aslında vardı.
"Ulan üç posta attık yalan söyleme." Dediğinde yerimden doğurulup kollarımı boynuna sardım. Kafamı boynuna gömüp yaladım.
"Ağrımıyo diyorum. Gel biraz daha uyuyalım."
"Çok devamsızlığım var.." kulak memesine kadar bütün boynunu emerken yumuşamış sesiyle sözleri pek uyuşmuyordu.
Elini belime atıp okşadı hafifçe.
"Bir gün daha olsun sonra bir daha hep gidersin." Kıkırdadı.
"Annenden arkadaşında kalmak için izin mi alıyorsun Cemre." Gülümseyerek omuz silktiğimde diğer elini de belime atıp vücudunu benimkine yasladı.
Dudaklarını dudaklarıma yaklaştırınca kafamı çevirdim. Sabah sabah öpüşülür mü arkdşlr.
"Yeni uyandım, bekle dişlerimi bir fırçalayayım."
"Bir şey olmaz ben fırçaladım." Diyip yanağıma bir öpücük kondurdu. İçim hoplarken sakinleşmeye çalışıp omuz silktim.
"Ben fırçalamadım."
Dediklerimi takmadan yanağıma tekrar buse kondurup belimdeki elini yanağıma çıkarttı. Büyük elleri kulağımı ve yanağımı tamamen sararken kafamı kendisine çevirip dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Alt dudağımı dudaklarımın arasına alıp emerken bedenimi bir anda kucağına doğru çekmesiyle kalçamda hissettiğim cidden yoğun olan acıyla sıçrayarak inledim.
"Ah!" İnlememle anında geri çekildi.
"Ne oldu?"
Tatlı tatlı sırıtmaya çalıştım.
"Hiiç."'Ciddi misin?'der gibi suratıma bakıp yumuşak hareketlerle indirdi kucağından.
"Götün ağrıyorsa söyle Cemre, ağrı kesici falan vereyim.""Biraz ağrıyor. Ama çok değil, gitme." Tedirginlikle kolunu tutup konuştuğumda garip bi şekilde gözlerime baktı ve gülümsedi.
Eğilip dudağıma tekrar sıkı bir öpücük kondurup geri çekildi.
"Bekle ağrı kesici getireyim. Sonra da okula gidicem ben, sende kafana göre takılırsın tamam mı?"
"Okula gitmiyim mi?"
"Yürüyebileceksen git."
"Yürürüm ama gitmicem." Kafasını iki yana salladı.
"Manyak kedi. Bekle getiriyorum ilaç." Kafamı salladığımda yanağımı okşayıp kalktı ve çıktı odadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Kitty▪︎BoyXBoy
Teen Fiction"Tamam araştırdım, ölçtüm, biçtim, test ettim ve karar verdim." "Neye karar verdin tam olarak?" "Senden çok iyi daddy olur." ... Eşcinsel bir kurgudur.