Min kompis Emma ville vara med i boken!! Hon kommer att vara den som Felix hånglade med i köpcentret i förra kapitlet!! Det var bara en person som skrev vem Mickis skulle bli ihop med!! Hon kommer bli ihop med Oscar Enestad!! Lyssna gärna på Freestyler och Whistle med The Fooo för mer feeling!
Oscars perspektiv: (han tänker)
När jag var på stan såg jag en snygg tjej! Sen såg jag Felix stå och hångla med en tjej!! Tjejen springer fram till Felix och säger "FELIX JAG TRODDE DU VAR KÄR I MIG...JAG GÖR SLUT!! Sen hörde jag nånting med Mickaela, aha det måste vara tjejen som Felix är elller snarare VAR i hop med!!Jävla Felix!!
Då måste hon vara HALV syskon med Omar och Ogge!! Hoppas hon följer med till studion imorgon!!
IMORGON
Mickis perspektiv :
(hon tänker)
Idag ska jag med till studion!! Kul!!! Not! Men Omar och Ogge tvingade mig... Helvete.. Felix kommer att vara där!!Några timmar senare!!
Ogges perspektiv:
När jag,Mickis,Omar och Oscar är inne ser vi en tjej sitta bredvid Felix i soffan.. Jag går fram till dem
OG- Hej Felix!! Kan vi prata i enrum?? F- Ehhh.... OG- Förresten... Mickis är här!! + att det var ingen fråga... Vi SKA prata i enrum!! Dem går till ett rum och stänger dörren!!
OG- Vad i helvete tänkte du med när du hånglade med en annan tjej när du redan har Mickaela?? Och varför tar du med henne till studion?? F- Jag vet... Förlåt!! Jag vet inte vad jag tänkte på... Hon är bara såååå snygg!! Förresten hon heter Emma hon är 16 år !!
OG- Okej!! Prata inte med min syster igen... Uppfattat??
F- Varför ska jag inte prata med henne??
OG- För hon är väldigt ledsen just nu, ifall du skulle prata med henne nu skulle du bara göra det värre!!
F- Okej!! Jag har ändå Emma!!
Nu är dem hemma igen!!
Mickaelas perspektiv:
Jag och Oscar är i hop nu!! Han är så snygg, snäll och bara bäst!!
Felix blev nog lite sur för han pratade inte med mig, han pratade bara med den där dumma tjejen EMMA!! Det var hon som gjorde att jag och Felix gjorde slut!! Jag hatar henne!!
IFALL DU VILL VARA MED I MIN BOK SÅ KAN DU KIKA MIG!! JAG HETER ELSA.ANTONSSON
DET ÄR EN TÄVLING OCH DEN SOM VINNER KOMMER VARA MED I BOKEN I KAPITEL 8 OCH FRAMÅT!! IFALL DU INTE HAR KIK KAN DU BARA SKICKA EN BILD PÅ DIG PÅ INSTAGRAM, PÅ DIRECT!! DÄR HETER JAG ELSIDELSI!!
BẠN ĐANG ĐỌC
Syster till Omar Rudberg
FanfictionMickaelas pappa flyttar ihop med Omars mamma... Men vad händer när Mickan blir kär i en. Av de???