Emmas perspektiv:
Mickis = M Emma = EJag är i studion, med killarna + Felix förra flickvän!! Hon går fram till mig och ger mig en örfil och säger M- Där fick du för att du tog Felix ifrån mig.... E- Kan vi prata?? M- Om vadå? E- Får du väl se! M- Jaja! Vi gick in i ett rum!! E- Förlåt.... Det var inte mitt fel... Felix bara gick fram till mig och sa " Nu kommer du att få uppleva något som du aldrig har upplevt förut", sen kysste han mig!!
Mickaelas perspektiv:
Mickis = M Emma = E
M- Okej... Jag tror dig!! Vi är vänner.. Okej??
E- Bra!!
Sen gick vi ut ur rummet, då kom Ogge fram till och frågade " Hur gick det" Jag sa bara " Bra!!"
1 månad senare
Mickis perspektiv:
Felix gjorde slut med Emma för att han hade tydligen en annan tjej!!
Omar är nu ihop med Emma!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ifall ni undrar varför detta kapitlet var så kort var det bara för att jag har slut på inspo till denna bok!!
Jag kommer att sluta med denna bok.... Men jag kommer att göra en ny!!
Kommentera ifall ni vill vara med i boken... Sen skicka en bild på dig själv på instagram!! Min instagram: elsidelsi
I texten under bilden som ni skickar till mig ska det finnas lite fakta om dig + vem som är din favvokille i " The Fooo Conspirancy"!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Syster till Omar Rudberg
Fiksi PenggemarMickaelas pappa flyttar ihop med Omars mamma... Men vad händer när Mickan blir kär i en. Av de???