SIRA SİZDE

79 3 1
                                    

Merhaba arkadaşlar Ben Luna.Bugün benim doğum günüm.Çok mutluyum. Konseptim pijama partisi.Saat 20:00 ANNEM 've babam yemeğe gittiler. İlk önce en yakın arkadaşım Lara gelmişti.Lara'nın çok ürkütücü bir gülüşü vardır. Sonunda tüm arkadaşlarım geldi. Saat 22:00 da kapı çaldı.Kapıyı açtığımda bizim okulun en ürkütücü çocuğu Edwırt'I gördüm. Oysa partime davetli değildi. Ama git diyemezdim de.Edwırt bana çok ürküdücü bir bakış atarak güldü. Çok ürkmüştüm. Ve bana "Beni içeriye davet etmeyecek misin"dedi. Dilinde kan vardı. Ve suratı bembeyazdı. İçeri girdi. Kızların hepsi ürkmüştü. Edwırt kısık ve korkunç bir sesle"Merhaba kızlar" dedi. Edwırt kızları büyük bir iştahla süzdü . Kızlar tedirgin bakışlarla bana döndü. Parti devam ediyordu. Saat 00:00 oldu. Edwırt " Hadi şişe çevirmece oyniyalım dedi. Ve oynamaya başladık. Sıra Lara'ya geldi ve Lara "doğruluk" dedi. Edwırt sorusunu sordu."Hayatında şu Ana kadar kaç kişinin kanını emdin dedi. Lara korktu ve oyuna son verdi. Saat 02:00 oldu.

Hepsi yattı. Gece saat 04:00 'da Edwırtın odasından sesler geldi. Lara bakmaya gitti ve birden çığlık sesi duydum.Korktum ve yorganımın altına girdim.Ama ne olduunu merak ediyordum. Yorganı araladım 've baktım.Edwırt Lara'yı öldürmüş ve yanımdaki sandalyeye bedeni bana dönük bir şekilde otuturdu.Çığlığï bastim.Evdeki herkes uyandı.Bir arkadaşım bana donuk bir ifadeyle aynayı gösterdi.

Aynada Laranın kanıyla yazılan yazıyı okudum.Aynada yazan:

SIRA SİZDE...

SIRA SİZDE !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin