Bölüm 5 Kral Arthur Benim

112 2 1
                                    

Çok beklemeden kardeşimde geldi. Çok heyecanlıydım. Beni ordunun arkasında tuttular biraz üzgündüm ama tek hedefim bu savaşı kazanıp eve zaferle dönmekti.Okçuları hazırladım atlılar;mızraklı askerlerde hazırdı."İLERİ" diye bağırdım savaş bir anda başladı şövalyeler beni korumaya hazırdı.Savaş başladı kılıçlar, oklar, mızraklar havada uçuşuyordu.Savaş arada kardeşim çıkageldi "Beni ancak ekskalibur yenebilir ve aranızda ne ekskalibur nede Arthur var" dedi.Şövalyelerim hep bir ağızdan " KRAL'IN ELİNDE HER KILIÇ EKSKALİBUR'A DÖNÜŞÜR " dediler ve bana bir kılıç verdiler ve elimseki kılıç esrarengiz bir şekilde ekskalibur a dönüştü ben "KRAL ARTHUR BENİM" diye bağırdım.  Bu arada kardeşim şövalyelerimi esir aldı. Atımla hızlı bir şekilde kardeşimin yanına gittim attan inerek kardeşimle çarpıştım çok zordu onu yenmek çarpışırken bir kılıç darbesi  ile yüzümü çizdi yüzüm biraz kanıyordu ama ben çarpışmaya devam ettim kardeşimin elinden kılıcı düşürerek ekskalibur u kalbine sapladım. Onu yenerek büyük bir zafer kazandım ülkeme geri dönerek savaşı sizin sayenizde kazandım dedim. O gece büyük bir ziyafet verildi. Bir gece daha orada kalarak halkın huzur içinde uyumasını sağladım. Ertesi sabah ev giderek olanları anneme ve babama sevinçle anlattım. Annem ve babam da bana küçük bir ziyafet hazırladı. O geceden sonra hem ülkem hemde ailem huzur içinde yaşadılar.

Kral Arthur EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin