Každý toto slovo pozná a nie každý ho zas má v láske. Ja ho tam rozhodne nemám. Poznáte ten deň, keď vám učitelia najebú 5 písomiek jeden deň, a vy ste úplne v piči z toho, že neviete, čo prvé sa učiť?
Mám taký pocit, ako keby každý učiteľ chcel, aby sme sa všetci zamerali iba na jeho predmet. Asi si myslia, že my iné predmety na škole nemáme alebo akú piču už. Neviem čo si o tom mám myslieť a potom sú tu vždy chytré stupnice, ktoré zostavujú pri najlepšom žiakovi triedy. A čo ja viem, čo ten kokot tam písal, keď rozpisuje ako keby písal do biblie? Načo to preboha robia? jebe im?
Alebo poviem vám, čo sa mi dnes stalo. Učiteľka povedala, aby som išla vysvetliť pred tabuľu nejaký čas v nemčine. Pohode som tam prišla, že niečo zo mňa vypadne. Myšlienky mi utekali iba k tomu, kedy konečne si budem môcť ísť sadnúť. A len keď zrazu spolužiačka: Ona ťa skúša.
Myslela som s, že vyjebem tie okná a zveziem sa po streche na zem. No tak som jej niečo povedala, a ona ma poslala sadnúť so slovami: Nič si mi aj tak nepovedala. Piču som jej nepovedala. Kde mala uši? V akom tunely jej behali?!
Alebo potom, stále upozorňovanie, typu: Ako chcete napísať monitor? Už sa vám to blíži.
Už 2 roky to počúvam a ešte 1 rok som na tej vyjebanej základke!