Medya: Jeniffer
Jennifer:
-Odam nerede?Anna:
-Marco'nun yanındaki oda. İstersen girelim.Jennifer:
-Önce birşey sormak istiyorum.Jennifer dışarı çıkıp korumalara baktı.
Jennifer:
-Marco nasıl biri?Korumalar arkalarına dönüp fısıldaştıktan sonra dönüp cevap verdiler.
Korumalar:
-Marco hep bilgisayarına bakar.Jennifer:
-Başka?Korumalar:
-Üzgünüz, bulabildiğimiz en iyi cevap bu.Jennifer surat asarak şatoya geri döndü. Anna ve Tom ne olduğunu sorsa da Jennifer cevap vermedi.
Anna:
-Biz onu kendisiyle baş başa bırakalım.Tom:
-Tamam.Gagibu:
-Ben ona son bir kez bakacağım.Gagibu kapıyı açtığında Jennifer uyuyordu. Odaya girip Jennifer'ın kafasını okşadıktan sonra odadan çıkıp kapıyı kapattı.
Jennifer hemen bir gözünü açıp Gagibu gitti mi diye baktı. Gerçekten iyi rol yapıyordu.
Jennifer yerinden doğrulup duvara dayandı.
Jennifer:
-Marco? B-ben Jennifer.Marco bunları duymamıştı. Yoksa kötü şeyler olabilirdi.
Anna:
-Marco! Akşam yemeği zamanı. Içeri gel.Marco çıktığında yanındaki odanın tabelasını gördü. _JENNIFER_ yazıyordu.
Marco:
-Anne!Anna:
-Efendim?Marco:
-Jennifer kim?Anna oğluna Jennifer senin ikizin diyemedi.
Anna:
-Jennifer Naria ile annesi bizimle kalacaklardı. Orası da Jennifer'ın odası.Marco:
-Jennifer mı?Jennifer Naria Marco'nun sevgilisiydi. Marco masaya oturdu ve yemeği yemeye başladı.
Marco:
-İnamıyorum!Anna:
-Sana yalan mı söyleyeceğiz!? Orası Jennifer'ın odası.Marco:
-SANA İNANMIYORUM ANNA!Tom:
-ANNENLE DÜZGÜN KONUŞ MARCO!Jennifer gelen gürültülerle merak edip kapıyı aralayarak onları dinlemeye başladı.
Marco:
-Baba! Jennifer dün bana geleceğini söylemedi!Tom:
-Çünkü sana sürpriz yapıyorduk.Marco:
-İnanmıyorum!Marco'nun gözünden yavaş yavaş gözyaşları akmaya başladı. Ona yalan söylüyorlardı ve o bunun farkındaydı.
Marco hemen banyoya koştu ve elini yüzünü yıkadı. Kendisine yalan söylenmesini hiç sevmezdi.
Yemek masasının olduğu yere geri döndü ve oturdu.
Anna:
-Marco-Marco:
-Konuşmak istemiyorum.Tom:
-Mar-Marco:
-Konuşmak istemiyorum!Marco üzgündü. Yemeğini didikliyordu ve normalde o böyle yapmazdı.
Tom:
-Marco-Anna:
-Bırak Tom. Konuşmak istemiyor. Onu anlıyorumTom:
-Sen nasıl anlıyorsun?Anna:
-Boşver.Birlikte yemeklerini yerken Jennifer ne olur ne olmaz diye hâlâ kapıyı aralamıştı.
Jennifer:
-Marco...Marco bu sesi duymuştu.
Marco:
-Anne benimle konuşma.Anna:
-Konuşmuyorum zaten.Tom:
-Ben de konuşmuyorum.Marco _JENNIFER_ yazan kapının aralandığını gördü. Birden bir farklılık gördü. Bu kızın gözleri yeşildi. Ama Jennifer Naria'nın gözleri kahverengi idi.
Marco:
-O Jennifer Naria değil!Marco kapıya doğru koşarken Jennifer kapıyı kapattı ve önünde durdu. Kendini nasıl farkettirmişti!
Marco kapıyı açmaya çalışırken Anna ve Tom onu durdurmaya, Jennifer ise daha fazla dayanmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİLMİNATO
FantasyBir kaza olur. O kaza herşeyi alt üst eder. Özellikle de genç bir kızın hayatını. Peki ya uzaylı olan bir genç kız desem? Kulağa garip geliyor, ama gerçekler bu hikayede. Merak edenler welcome, merak etmeyenler good bye.