Jennifer:
-Marco!...:
-Efendim?Jennifer:
-Birbirimizi görmek yasak! Bir dakika, sesin garip geliyor.Jennifer kalktığında abisinin ikizini görmeyi beklemiyordu.
Jennifer:
-Abi?Fred:
-Efendim Jennifer?Jennifer:
-Abi!Jennifer koşarak abisine sarıldı. Bu dünyadaki sert ablası Freya'nın zıttı Fred'di.
Jennifer:
-Freddy!Fred:
-Jenny'm.Jennifer:
-Nereye kayboldun!?Fred:
-Annem ve babam birden katılaşınca ben de kaçtım. Onlar gibi olmamak için. Ama seni yanıma alamadım...Jennifer:
-Buradaki annem öyle değil.Sonra Gagibu'nun sesini taklit ederek konuştu,
Jennifer:
-Jilminato'dakiler Dünya'dakinin tam zıttıdır.Fred:
-Hahaha!O sırada Marco'dan bir mesaj geldi.
MESAJLAŞMA
(Marco)Ne güzel konuşuyorsunuz...
(Jennifer)Sen bizi mi gördün Marco? Birbirimizi görmemiz yasak.
(Marco)Merak etme, ben kurallara uyan biriyim. Sizi birazcık dinlemiş olabilirim...
(Jennifer)Birbirinizi dinlemeyin diyen yok sonuçta.
(Marco)Fred ile çok iyi anlaşıyorsunuz. Keşke ablam burada olsaydı.
(Jennifer)Adı ne?
(Marco)Freya.
(Jennifer)Ama bu ablamın ismi?
(Marco)Freya birden ortadan kayboldu ve yerine Fred geldi. O da nasıl geldiğini bilmiyordu. Neden hiç kaba değilim fark ettin mi? Çünkü o bana iyi olmayı öğretti.
Fred telefona bakarken:
-Gözlerimi yaşarttın Marco...Marco:
-Ehehe sağol Fred.(Jennifer)Merak etme Marco. Biz sana Freya'yı getireceğiz.
(Marco)Nasıl?
(Jennifer)Bilmiyorum şu anlık. Ama yardım etmekte kararlıyım. Buradan çıkıp Fred'i göstermem gerek.
(Marco)Sana iyi şanslar...
(Jennifer)Şansa ihtiyaç yoktu ama sağol.
(Marco)Bana çok benziyorsun😂
(Jennifer)Ehehe.
Jennifer telefonunu kapatıp Fred'e baktı.
Jennifer:
-Wuw bu çok kolay olacak elbette.Jennifer kapıyı açmaya çalıştı ama başaramadı. Tabii ya, kapı kilitliydi!
Jennifer:
-Ne kadar şanssızım! Ve dikkatsiz!Jennifer kapıyı açmaya yarayacak birşey aramaya başladı.
Jennifer:
-Öff, ne yapacağım, ne yapacağım...Jennifer:
-Aha! Pasom!Otobüse binmek için pasosunu yanına almıştı. Bir kere banyoda kilitli kalınca kart işe yaramıştı. Belki şimdi de işe yarayabilirdi.
Jennifer:
-Heh oldu.Hemen Marco'ya yazdı.
(Jennifer)Marco başardım!
(Marco)Aferin Jennifer! Hadi artık yapabilirsin. Benim için.
(Jennifer)Yapbilirim... Yapabilirim...
Çıkarken kendini ölecekmişcesine kötü hissetti ve yere yığıldı. Marco alttan yaparken sadece Jennifer 'ın kapalı gözlerini gördü.
Fred ona bakarken ağlıyordu. Tam o sırada da Anna geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİLMİNATO
FantasyBir kaza olur. O kaza herşeyi alt üst eder. Özellikle de genç bir kızın hayatını. Peki ya uzaylı olan bir genç kız desem? Kulağa garip geliyor, ama gerçekler bu hikayede. Merak edenler welcome, merak etmeyenler good bye.