Karışık Durum

5 1 0
                                    

Medya:Marco

Jeniffer kapı açılmasın diye direniyordu. Bu sebeple bir an aklımı kaçırdı, bağırmaya başladı.

Jeniffer:
-Yeetteerr! Yeter, yeter, yeter! Artık kapıyı açmaya çalışma! Beni görünce ne olacak?! Sana ne gibi bir faydası olacak?!?! Artık bırak şu kapıyı!!

Marco durdu. Bir an kapıyı bırakmıştı.

Marco:
-K-kimsin sen?

Jeniffer:
-Bu... Seni ilgilendirmez derdim de maalesef ilgilendirir. Fakat bunu sana söyleyemem.

Marco:
-N-neden?

Jeniffer:
-Yasak... Söylemem yasak.

  İlginç bir şekilde Marco kibardı. Bu onun ikiziydi, yani Jeniffer'ın tam zıttı olduğuna göre kaba olmalıydı. Bu onun kafasını karıştırdı.

Marco:
-Peki. Neden buradasın?

Jeniffer:
-Burada olmam zorunlu. İstesem de istemesem de...

Marco:
-Anne?

Anna:
-Açıklayacağız... Jeniffer, bizim Marco ile konuşmamız lazım. Şimdilik hoşçakal.

Jeniffer:
-Bb...

Bir kaç dk geçmişti.

1 dk
2 dk
3 dk
4 dk
5 dk
6 dk
7 dk
8 dk
9 dk
10 dk...
18 DK geçti. Sonunda geldiler. Ne söyleyeceklerdi diye düşünen Jeniffer merakına yenik düştü ve kapıyı araladı. Kendinin erkek hali gibi görünen Marco'nun yeşil gözleri ile karşılaştı ve hemen kapıyı kapattı.

Marco:
-İ-ikizim?

Jeniffer:
-Söylediniz mi?

Anna:
-Evet.

Gagibu:
-Jeniffer, durumu Alan abiye de anlattım. Bunu söylememize izin verdi fakat birbirinizi görmenize izin yok.

Jeniffer:
-Tamam. Ama... Ben... Marco'yu kapıyı araladığımda gördüm...

Gagibu:
-O seni tamamen görmedi. Yani bir sorun yok. Merak etme.

Jeniffer:
-Peki ben 18 yaşına varana kadar bu odada böyle tutsak gibi kalacak mıyım?

Marco:
-(gülerek) Bu kız kesin benim ikizim.

Gagibu:
-(boğazını temizleyerek) Tabi ki de hayır. Bazı saatlerde sen, bazı saatlerde ise Marco odadan çıkacak. Ama onun dışında kapılarınız hep kilitli kalmalı.

Jeniffer:
-Peki.

  Bir kaç saat geçti. Herkes uyumuştu fakat Jeniffer'ın kapısı çalındı.

Jeniffer:
-Kimsin?

Marco:
-Benim. Sana bir kağıt vereceğim. Telefon numaram var. Mesajlaşırız. Çok sıkıldım da...

Jeniffer:
-Sorun yok. Ben de sıkıldım zaten. Ben seni kaydederim.

Jeniffer Marco'yu eklendiğinde konuşmaya başladılar.

_MESAJLAŞMA_

(jeniffer) GELDİİİM!

(Marco) HOŞGELDİN! GERÇEKTEN KULLANDIĞIN KELİMELER DAHİL BANA ÇOK BENZİYOR. KESİN İKİZİMSİN YANİ!

(jeniffer) ALAN ABİ SÖYLEDİĞİNDE İKİZİN OLDUĞUMA İNANMADIN MI?

(Marco) İNANDIM DA BU KANIT GİBİ BİR ŞEY OLDU.

(jeniffer) HMM ANLIYORUM. NEYSE BENİM UYKUM GELDİ. İYİ GECELER!

(Marco) İYİ GECELER!!

  Sabah olmuştu. Herkes neşe ile uyandı. Jeniffer gözünü açtı ve bir çift yeşil göz ile karşılaştı.

JİLMİNATOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin