Sana sessizlikten sesleniyorum, biliyorum, fazla sesim çıkmaz defalarca sana yenilmekten sonra, sana sevdiğimi söyleyip aynı yaradan kendime acılar çektirmek, defalarca uykularımın düzenini bozmak, dil ucuyla unut deyip tekrar tekrar hatırlamak, unut derken umuda bağlamak, senli olan gelecek sandığım geçmiş dünleri.
Bir zamanlar hayatında aşk rolü üslendiğim, şimdilerde bir hiç rolü üstlenmek. Sahi ömür bu kadar uzun mu ki, kayıp edildiğim, değerimin bilinmediği birine hâla nefretle değil, sevgiyle bakmaya çalışmak. Sol kaburğamın altında bir sızı, gözlerimin önüne düşmüş bir göz yaşı, hangi seven hak eder ki gecelerce sevgisinin acıyla boğusmasını.
Kurumuş dudağa bir yudum su, üşümüş ellere bir kor parçası, hasret kalmış bir sevgiye, bir kucak sarılmak iyi gelirdi oysa. ayrılık olmasaydı şayet. Kızgın değilim, kırgınım sadece. Olmayışına değil, verdiğim sevginin, emeklerin yıkılıp toz oluşuna. İnce ince içime dokuduğum, hayallerden vazgeç denildi bana, oysa tüm gayem verdiğim aşkta bir elin avuçlarım da olmasıydı.
Şimdilerde sormayın bana, sevgi nedir diye, bir delinin, bin akıldan daha mert olduğu, ve kendini sevdiğinin yolunda gerekirse bir ömür yalnızlığa gömmesidir. Öyle süslü laflarla, cebinde ki tomarca parayla, satın alamazsın aşkı, yürek gerek, adamlık gerek, ve en çokta sâdakat gerek. İşte o zaman anlarsınız bu deli divane olan insanın, nasıl bi aşka hapis kaldığını, işte o zaman anlarsınız bu dünyada herşey tükense bile, bir sevginin gücü yine tomurcuklarından herşeyi değistirdiğini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saygı, dostluk, sevgi
Poetryhepinize merhabalar, youtube ve ınstgram üzerinde şiir ve yazılar yayınlıyorum kendime ait olan profil de link mevcut bi göz atarmısınız 🤗