BU DİZELER HEPİMİZ İÇİN

31 9 3
                                    

Hepinize merabalar, sizinle birlikte güzel yarınlar, tebessüm ettirecek dünler bırakmaya geldim buraya. Belki farklı yerlerden bu videonun içinde buluşuyoruz belki farklı saatlerde burada bi sohbete geldiniz ama hepimiz aynı gökyüzünün aynı bulutların altındayız ve iyikide geldiniz. Bu dostluk sohbetinde, hepimizin sıcak tebessümleri olsun. Bu sefer bütün acıları kederleri bizi üzen canımızı acıtan her birşeyi kenara bırakalım. Ve kahkaha dolu o komik anlarımızdan, anımsayınca mutluluk hisseden hafifden de özlem duyulan o anılardan bahsedelim. Hatta çoçukken biriktirdiğimiz gazoz kapaklarından, 5 taş oyunundan bahsedelim. Kovaladığımız uçurtmaları hatırlayalım. Sırasıyla bahsedelim, gök yüzünde ki hangi yıldızın bizim olduğundan. Ve bu sohbetimizi hep bâki kılalım sıkı kocaman bir aileymiş gibi sarılalım. Küslük, dargınlık olmadan kimse kimseye nefretle bakmadan. Yazdan kalma ama sonbahar tadın da kardeşliğimizi dostluğumuzu yaşayalım. Sevginin zamanın kıymetini bilelim. Yaşlanınca bile hatırlanacak bir kaç değerli anılardan birisi olsun bahsedebileceğimiz hayat hepimize güzel görmeyeli bilelim. Bu zamanlarımızı kötü bilmeyelim. Canın çok mu sıkıldı, moralin çok mu bozuk, veya yanlız mi hissediyorsun. Gir bu videoya ve seninle olan burada ki dostlarını hatırla, onların senin için iyi dileklerini düşün. Ve en önemlisi senin değerli olduğunu hatırla. zamanını bu geçici acılarla hüzüntülerle heba olmasına izin verme.  nefeslerini duygularını kendini yıpratarak harçama güzel insan. Bu dostluk sofrasında acıya pişmanlıga keşkelere yer yok. Burada yarınlarımızı nasıl daha güzel kılabiliriz.  nasıl tekrar ayağa kalkarız ve aldığımız derslerle ileriye doğru ilerlemek var. Simdi bir tebessumünü gönder, iyi ve hep iyi olacak kendine ve kendin gibi bildiklerine. geç kalmadın kalmayacaksında hiç birşeye,  çünkü hâla hayallerin ve umutların var. ve biz dostların olarak sana inanıyoruz bu gök yüzünün altında. Ne zaman kötü hissedersen biz burada bu videoda buluşuyor olacağız. esenle ve umutla kal...

Saygı, dostluk, sevgi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin