נ.מ כללי
פרסי אנבת' והילדים כבר במחנה גרובר מפטפט עם כירון ניקו מדבר עם רוב (כן מהספר שלי) ג'וי מנסה לדחוף למייק אוכל לפה, סול וצ'ארלי רבים ובידיוק משפחת גרייס נכנסת .
נ.מ פרסי
אחי? שמעתי לבנה? שאלתי ג'ייסון הביט בי במבט מבוזבז ליאו הגיע ונתן לג'ייסון כאפה קטנה על העורף תוך כדי צעקה של סופרמן! גאס שעמד ליד שאל מי זה סופרמן? ליאו היה קצת מרוחק מהם הוא החליט לגור בסאן פרנסיסקו רחוק מג'ייסון שבחר לגור בפנסילבניה ולכן יש גם ללילה הרבה תאוריות על ערפדים...
בנתיים ....
פייפר? אנבת'? או מיי גאד צרחה פייפר פייפר ואנבת' השלימו הרבה בניהן כי בשנתיים האחרונות פרסי ואנבת' עברו לאי מרוחק מכולם כדי לא להיתקל במפלצות.
הייזל ופרנק הגיעו באיחור קל כי הם התחילו נסיעה לפני יום כי הם מתגוררים בקנדה.
אחרי שעה
שני חניכות בביתן אפרודיטה צורחות אחת על השנייה אני יפה יותר לכן אני המדריכה , לא אני המדריכה כי אני רזה יותר ואת שמנה... ואת מכוערת ואת לא יודעת להתאפר ככה הן צרחו אחת על השנייה אבל לא שמעו אותן כי בני הפייטוס שיפצו את הביתן כדי שיהיה אקוסטי, פייפר נכנסה אל הביתן בעדינות יחד עם המזוודות שלה בשקט ושמעה את הריב שלהן ואז היא אמרה : אממ בינתיים אני היא המדריכה נראלי שתיהן הביטו בה בפליאה והחניכות רצו אליה פייפר אמרה ולנטינה איך גדלת! היית בת 6 (אין לי מושג בת כמה היא באמת...) וג'סי! את כבר בת אממ אה ג'סי ענתה 11 (פייפר מצאה אותה נלחמת במפלצת בגיל 5 והיא הסיעה אותה למחנה).
פרסי נכנס לביתן דיוניסוס כדי לראות אם בזמן שדיוניסוס השתחרר (לפני 10 שנים ישר אחר המלחמה) אם נוספו ילדים... וכן הוא צדק נוספה שם ילדה בת 9 וילד קטן בן 5 פרסי ניחש.
ביתן אתנה...
מלוקלם ניסה לשלוט בחניכים מלוקלם נישאר במחנה למרות שגילו הוא 24 (לא יודעת בן כמה הוא באמת) אנבת' שמעה טלסקופ נשבר וחניכים שמעיפים אחד על השני ספרים אנבת' צעדה אל תוך הביתן כשגבו של מלוקלם מופנה אליה פתאום כל החניכים בשקט והוא אומר תודה לאתנה! ולא הבין למה כולם מסתכלים עליו בצורה מופתעת הוא הביט אחורה וראה את אנבת' אנבת' הסמיקה מעט כשראתה קבוצה של 4 ילדים באים אליה ועוד שתי ילדים בצד שלא הכירו אותה ... מלוקלם אמר היי אנבת' והוא הסמיק מעט.
תאליה חזרה עם חניכה חדשה היא ניראת בת 17 חניך אחד אמר לה שיש לה יותר מידי נמשים והיא כמעט שברה לו ת'יד אבל הוא חצוי אז הוא הדף את ידה תאליה נתנה חיבוק לג'ייסון והחליקה כיף לגאס, והיא רצה לביתן הראשי תוך כדי צעקה ס א נ י בואי סאני רצה אחריה . (זה קשור לאחד הספרים שלי).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אז תודות לכם ... על קריאתכם.... אז טנקיו אני יודעת שאלו פרקים קצרים אבל השבוע אני אעלה עוד פרק פשוט התחלנו בבית הספר חזרות למסיבת סיום... אז יש לחץ
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
YOU ARE READING
עתיד ילדי החצוים - שכחו מזה לא יסתיים
Fanfiction10 שני אחרי המלחמה נגד גאיה כולם נשואים עם ילדים דיוניסוס כבר לא בשטחי המחנה. אבל היום חגיגה גדולה 10 שנים לנפילת גאיה! אבל האם הוריהם יצליחו לשמור סוד והאם ילדיהם יחוו גם הרפתקה כזאת כמו שלהם? האם ? האם? האם? בלה בלה לא לקרוא הספר נגמר(: 2# - אנבת...