Yine yalnızım yine tekim ben nerde miyim Bi uçurum da şimdi siz bana soracaksınız uçurumda ne yapıyorsun genelde ailemle tartışınca ve canım sıkılınca gelirim uçuruma yalnızlık, karanlık ve siyah bu üçü harika bir uyum ben böyle düşüncelerime dalmışken arkadan dal kırılma sesi geldi arkamı döndüğümde kimse yoktu açık ası bu sıralar çok korku filmi izliyordum o yüzden kendi kendimi korkuttugmu düşünerek takmadım. Bi 20 dk daha uçurum kenarında oturduktan sonra eve gitmeye karar verdim.
Ormanlık alandan çıktıktan sonra kulaklığımı taktım ve müzik dinlemeye karar verdim Bi 5 dk olmuştu ama sanki biri beni takip ediyordu takip edilme hissi ile arkamı döndüm ama kimse yoktu eve kestirmeden girmek istedim ve Bi ıssız sokaga girdim girmez olaydım çok karanlık 10 dk sonunda eve varmayı başardım çok şükür.
Kapıyı tıklamadan önce annemin niye geç kaldın sendromunu yaşayacağım için kendimi hazırladım ve kapıyı çaldım ve hemen karşıma annem çıktı şaşırdım mı hayır ve tam tahmin ettiğim gibi annemin Bi dünya sorusu niye geç kaldın, saatten haberin yok mu senin gibi daha bir çok şey daha annemin bu sorularını atlattıktan sonra odama çıktım üzerimi degiştirdikten sonra canım sıkıldı ve uykum da yoktu.
Bende balkona çıkmaya karar verdim Bi 5 dk oturduktan sonra yanıma abim geldi. Bu arada abimin adı Ateş ve 18 yaşında benim ismimde Alev ve 16 yaşındayım abimi seviyordum ama bazen canınmı çok fazla sıkıyordu abim le Bi 10 dk hiç konuşmadık yıldızları izledik ve sonunda abim Bi konuyu açtı "yarın okulun ilk günü orda da kavga etme" dedi evet kavga ettiğim dogru ama onlarda benim canımı sıkıyorlar dı abime tamam kavga etmem dedim ama bu sözümü ne kadar tutarım bilmiyorum.
Abimle Bi 20 dk daha sohbet ettikten sonra abim gitti bende saatte baktım neeee saat 12.30 hay maşallah o kadar olmuş mu ya saatin epey geç oldugnu gördükten sonra odama gittim dolabın önüne geldim ve yarınki giyeceğim giysileri ayarlamaya başladım yarın giyecek kıyafetlerimi ayarladıktan sonra lavaboya gittim işlerimi halledikten sonra dişlerimi fırçaladım ve yatağıma gidip kendimi uykunun kollarına attım.
Arkadaşlar bu benim ilk kitabım inşallah güzel Bi sonuç çıkarmışımdır oy ve yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Güçlerim
FantasyAlevin hayatı normal bi hayattı ta ki o güne kadar Not; Bu ara da ilk 1.bölüm sıkıcı gele bilir ama ileleyen bölümlerde olaylar oluyor sadece sabredin ve okuyun