Alevden
Uyandığımda sabah olmuştu kendimi çok yorgun hissediyordum etrafıma bakınıdıgımda hiç kimsenin olmadıgını gördüm. O sırada da kapı açıldı"Alev uyanmıssın iyi misin abicim"
"İyiyim abi annemgil nerdeler"
"Aşşagıdalar abicim kendini nasıl hissediyorsun"
"Biraz yorgunum abi"
"Tamam bitanem sen biraz daha dinlen ben annem gile haber veryim"
"Tamam abi"
Abim gittikten sonra olanları düşünmeye başladım Acaba gerçekten benim ailem onlar mıydı peki ben ne yapacaktım o şehre gidecek miydim o aileye kabul edecek miydim peki hayatım, hayatım nasıl olacaktı her şeyi düşünüp bir karar vermek zorundaydım.
Ateşten
Alev sonunda uyanmıştı çok mutluydum hemen annem gile haber vermeye aşşagıya indim"Anne baba alev uyandı"
"Nee oglum alev iyi mi"
İyi anne iyi merak etme"
"Ateş alevi göre bilir miyiz" (Kraliçe)
"Tabi efendim ben size alevin kaldıgı odayı gösteriyim"
"Çok saol oglum" (Kraliçe)
(Alevin odasına gelirlerler ve kapıyı tıklayıp içeriue girerler)"Alev biraz konuşa bilir miyiz"
"Tamam konuşalım"
"Eee ben sizi yalnız bırakıyım o zaman"
"Alev bak şimdi aklında bi dünya soru geçiyodur istersen onları sor bana bende cevaplayım tamam mı"
"Peki tamam o zaman başlıyorum neden beni korumadınız?"
"Alev biz korktuk sana zarar verirler diye korktuk o yüzden seni başka bir aileye vermek zorunda kaldık"
"Ama şimdi daha mı iyi oldu ha içiniz rahatladı mı? Söylesenize ya mutlu musunuz, bensiz geçirdigniz zamablarda çok eglendiniz mi bari ya sizin hiç mi vicdanınız sızlamadı mı ya"
"Kızım deme öyle bak biz seni almaktan korktuk özür dileriz ve ne dersen de halısın hemde sonuna kadar haklısın bu 16 yılı geri getiremeyiz ama bundan sonrasını güzel geçire biliriz ne dersin bizimle gelecek misin?
" Herkes ikinci bi şansı hak etmeli bence, kabul ediyorum sizinle gelicem" acaba hemen çabuk mu güvendim onlara acaba kabul etmesemiydim aman ya ne olacak ki
"Ç-çok teşekkür ederim kızım bize ikinci bi şans verdigin için seni seviyorum bitanem"
Arkadşlar bölüm biraz geç geldi açıkcası şu aralar çok yazasım gelmiyor çünkü begeni ve yorum az o yüzden bu arada bi şey dikkatimi çekti genelde herkes kitabımı okumadan direk begeniyor lütfen kitabımı okuyup öyle begenin lütfen bu arada biraz sonra karakter tanıtımı yapıcam haberiniz olsun seviliyorsunuz✨💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Güçlerim
FantasíaAlevin hayatı normal bi hayattı ta ki o güne kadar Not; Bu ara da ilk 1.bölüm sıkıcı gele bilir ama ileleyen bölümlerde olaylar oluyor sadece sabredin ve okuyun