8. Bölüm

297 44 7
                                    

Alevden
Annemle babam 2 3 günlük bi tatile gidecekmiş bizde abimle beraber evde kalacagız annemle babam yukarda valizlerini hazırlıyorlar.

Aradan bi 40 dk filan geçmişti annem le babam elinde iki orta boy valizlerle aşşagıya indiler " çocuklar Biz gidiyoruz Kendinize dikkat edin"

"tamam anne siz gidin iyi tatiller"

"oglum kardeşin sana emanet dikkatli olun"

"tamam anne görüşürüz iyi tatiller"
Annemgil gittikten sonra abimle tek kaldık abim dışarı çıkacağını söyledi Ben de tamam dedim daha  saat  6 tıydı abime ne zaman gelirsin diye sordum bir iki saate gelirmiş napalım yine yalnız kaldım.

Aradan bir yarım saat geçmişti ve artık evde canım sıkıldıgın dan  dolayı Üstümü giyinip Uçurum Kenarına gitmeye karar verdim Uçurum Kenarına gidip en uç köşeye oturdu düşünmeye başladım.

Annemgil kimden bahsediyordu, niye birden apar topar tatile çıktılar halbuki tatile gideceklerini bile  bilmiyorduk ne oldu da birden tatile gittiler. Uçurum kenarında oturduktan sonra hava soğumaya başladığından dolayı eve gitmeye karar verdim.

Eve vardıgımda abim koltukta oturuyordu "neredeydin sen" dedi ben de "uçurum kenarındaydım" diye cevap verdim   abim anlayışla başını salladı.

Herkes telefonları ile ilgileniyordu ve sessizliği ben bozdum" benim canım sıkıldı dedim "abim de" film izlemeye ne dersin" diye sordu sevinçle kafamı salladım" peki ne izleyelim" abim bir anda atıldı "korku filmi izleyelim" hadi ama benim korku filmlerinden korktuğumu biliyor niye korku filmini seçiyor ki"  komedi tarz gibi bir şeyler olsun" dedim Abim yok illa ısrarla korku filmi" tamam korku filmi izleyelim "dedim ama gece uyuyacagmı sanmıyorum.

Korku filmini açtık aradan bir yarım saat geçmişti ve ben korkudan yastığa sarılıyordum bir elimle gözümü kapatıyorum çünkü karşımıza tuhaf tuhaf bir şeyler çıkıyordu  bu gece kesin uyuyamazdım film bitince abimi öldüreceğim.

Filmin en korkutucu bölümüne geldiydik filmdeki insanlar ruh tarzı bir şey çagrıyordu Şimdi en korktuğum andı Çünkü filmdeki mumlar yanıp sönüyordu ve birden mumlar sönü  verdi filmdeki insanlar bağırmaya başladı ve eşyalar devrilmeye başladı.

Bir yandan gözümü kapatıyorum bir yandan da abime bağırıyorum kapat filmi diye Ama abim inatla kapatmıyordu ne kadar dayanırım bilmiyorum ama aradan bir 5 dakika geçti ve bizim evin ışıkları bir anda sönü  verdi.

Ben bir anda çığlık çığlığa abime seslendim" ne oluyor niye evin ışıkları kapandı "  abim şaşkın bir sesle   ben de bilmiyorum dedi.

Ve birden mutfaktan tıkırtılar gelmeye başladı Orada biri mi vardı çünkü birinin gölgesini görüyordum bir iki adım attı abime kekeleyerek" orda  biri mi var"  dedim ve abimle kafasını oraya çevirdi sonra  bir anda yok oldu.

Ensemde bir nefes hissettim arkamı dönme korkuyordum şimdi sıçmış tık niye korku filmi izlersin  ki bir saniye korku filminde görünmez varlıklar geldiğinde bütün enerjiyi alıyor diyordu bu doğru mu yoksa hayır aklımdan geçirdiğim şey olmasın ama ya oysa

Abime zar zor  seslene bildim abi arkamda bir nefis hissediyorum abim bir anda arkasını döndü Ama kimseyi göremedi Hadi kalk mutfağa gidiyoruz mum bulmamız lazım dedi tam kalkacak ken içme bir şeyin girdiğini hissettim

Ama kendimi çok tuhaf hissettim sanki ben ben değildim abimle beraber mutfağa gittik ve abim bir mum aldu ve tam yakacakken
ışıklar geldiydi yani mumu yakmamıza gerek kalmadı abim sonunda ışıklar geldi  dedi ama sanki ben onu anlamıyordum abime dönerek konuşmaya başladım.

"Seni öldüreceğim" dedim Abim yanımda şaşkınlık  içinde bana baktı ve abim sanki gözünde korkmuş ve endişeli bir yüz ifadesi vardı kekelemeye başladı G-gözlerin S-siyah dedi.

Abimi takmadan mutfak tezgahının dolaplarına gitmeye başladı ve elime ilk gördüğüm bıçağı aldım abime doğru yürümeye başladım" alev sakın yapma abicim kendine gel "diyordu ama umurumda değildi.

Abime doğru yürürken bir anda kendimi tuhaf hissettim ve sanki İçimden bir şey çıktı elimdeki bıçağı yere  düştü ve sonrası karanlık.


Bölüm nasıldı vote ve yorumlarınızı bekliyorum desteklerinize ihtiyacım var artık 2,3 güne bi yeni bölüm atcam.
OY SINIRI=10✨

Alevin içine ne girip çıktı?

Aleve bi şey olacak mı?

Sizce alev yalan bi hayat mı yaşıyor?

Peki sonrasında alev nasıl olacak?

Özel Güçlerim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin