Saat 7.30 da uyandım lavaboya gidip işlerimi hallettikten sonra üzerimi degiştirdim saate baktığımda 20 dk geçmişti çantamı aldım ve aşşagıya indim sanırım herkes beni bekliyordu herkese günaydın dedikten sonra kahvaltıya geçtim. Annemin sesiyle başımı kahvaltı tabagımdan ayırdım "Eeee heyecanlı mısın kızım" diye sordu annem ben de "hayır" dedim kahvaltımız bitti ve Abimle beraber evden çıktık sanırım biraz geç kalmıştım. Okulun önüne gelince abimden ayrıldım.
Çünkü o başka bir lise de okuyordu okula girdim her yer sessizdi sanırım derstelerdi zar zor müdürün odasını buldum derin bir nefes aldıktan sonra kapıyı tıkladım "gir" komutunu aldıktan sonra girdim içeride 45-50 yaşlarında müdürümüz vardı müdürümüz bana gülümseyerek hoş geldin kızım sen yeni ögrenci olmalısın dedi bende evet diye cevap verdim. Sınıfımın 10/A oldugnu söyledi ve odadan çıktım.
Aslında müdürümüz sevecen biriydi ve sonunda sınıfımı buldum derin bir nefes alıp kapıyı tıkladım ve içeriden gir sesini duyduktan sonra içeriye girdim. Hoca bana gülümseyerek hoş geldin kızım sen yeni ögrenci olmalısın dedi bende evet dedim adımı ve yaşımı sordu bende cevapladım. Hoca bana boş Bi yere geçe bilecegmi söyledi bende sınıfa göz gezdirdim cam kenerında Bi erkeğin yanı boştu oraya geçe bilirdim.
Yanına gittim ve oturdum sıra arkadaşıma dersin ne oldugnu sordum ah hadi ama ders matamatik ti hiç sevmem Bi 20 dk dersi dinledim ve hoca Bi soru sordu sınıfta gözünü gezdiriyor Du kesin birini tahtaya kaldıracaktı içimden lütfen ben olmayım diye geçirirken Bi erkeğin ismini söyledi "kaya bu soruyu sen yap" dedi ben sınıfa bakıyordum ama kimse ayaga kalmıyordu yanımda Bi kımıltı hissettim "çekilir misin geçeceğim" dedi yanımdaki çocuk demek kaya buydu bende kenara çekildim soruyu yaptı ve tekrardan yanıma geldi kafamı sıraya koydum ve yavaş yavaş göz kapaklarım agırlaşmaya başladı bende çok fazla dayanmadan uykuya daldım.
Arkadaşlar oy ve yorum yazmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Güçlerim
FantasyAlevin hayatı normal bi hayattı ta ki o güne kadar Not; Bu ara da ilk 1.bölüm sıkıcı gele bilir ama ileleyen bölümlerde olaylar oluyor sadece sabredin ve okuyun