balas dendam

1 1 0
                                    

Tepat jam 12 malam.aku lengkap berpakaian seperti pencuri tapi tu bukan tujuan aku.

Aku menyelinap keluar dari perkarangan rumah.

Eh rumah sendiri,perlu ke aku buat mcm ni?bukan apa,ada jungkook kat bilik dia.

Rumah taehyung kat mana?no.walaupun dia sebahagian keluarga aku,jgn harap dia nk jejak rumah ni.

⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛

Di hotel Skystar

Ramai orang pula kat sini!dah la pakaian aku memang serupa penjenayah.panas,peluh,semua ada.

Toilet awam dituju.terpaksa la pakai baju merah ni.

"taehyungie pabo!"carutku.

Dress merah paras lutut tanpa lengan.terserlah kulit aku.ergh!!!mampos aku ke mampos taehyung malam ni?!

"calm down seul ra,take a breath"

Cermin mata tebal aku pakai.sempat lagi aku bawa.nerd acah cantik style paling terbaik yg aku ada sekarang.lantak la org sekeliling kata apa.

"excuse me,penempah bilik bernama kim taehyung ada?"tanya aku pada perempuan di kaunter.

Dia melihat aku atas bawah.kena jeling bhai!

"bilik 501,encik taehyung siapa ye pada awak?serasa saya dia takde kenalan orang nerd macam awak,low taste"

"mind your own bussiness lady"
Aku meneruskan langkah.

Tak sabarnya!

Ting!ketukan pintu dari luar.bunyi tapak kaki seseorang mendekati pintu ni.

"kau?"aku tersenyum sebaik saja melihat dia hanya berlilitkan tuala.

"tonight is just for you"satu tumbukan padu aku hadiahkan.

Taehyung terbaring di lantai lantas aku menariknya ke dalam lalu pintu ditutup.

"syibal!kau baru lepas..."tak jadi nk jerit.ada seorang perempuan sedang tidur lena kat atas katil.hm...tak suci dah euw!

"pisau ke racun?"gaya aku seperti seorang psiko.

"bosan la bunuh waktu kau pengsan,aku tukar baju dulu ex~"tangannya aku gari.

5 minit lepas aku tukar baju hitam penjenayah tadi.aku keluar dari bilik air.

"mana dia?"perempuan tadi dh keluar ke?
Taehyung!!

Tiba tiba ada satu tangan kekar melilit dileher ku.

"cari aku ke?"

Bodoh!dia terlepas!

Pisau lipat dari kocek seluar aku keluarkan dalam diam.kemudian aku libas dari belakang.ups!

"argh!"perutnya berdarah.

"sayang sangat ke abs kau tu?"pisau tadi aku simpan ke dalam bekas khas sebagai bukti.ada beberapa kesan darah.

"ini bukan diri kau!kim seul ra!"dia melutut menahan sakit.

"kau siapa nk tukar nama keluarga aku sial?!"cis,dia masih licik walaupun dh nk mati.

"aku park seul ra!kalini aku takkan biarkan kau hidup!"satu hayunan tangan kiriku laju ke arah leher taehyung.

Percikan darah terkena tangan aku dan muka.

"mati telanjang je bagus!jantan tak guna!"

Kekacakan kau mengaburi mata ARMY tapi tidak bagi aku.tiberrrrrr

Tidur≈BTS maknae lineWhere stories live. Discover now