Disebabkan set timer aku ada masa lagi beberapa hari,aku tetap kena balik segera sebaik saja selesai.Apa yg aku dpt agak?
Selepas berita taehyung tersebar jungkook mesti murung.dia akan cari punca taehyung mati.aku pula kembali nerd yg tak tahu apa2.Mungkin dia sendiri terkejut taehyung dh mati.
"i'm from the future for my past life"
Jam yg khas aku pakai ditekan.
Aku akan kembali ke tahun 2041?apa nasib aku?Sekelip mata aku berada di......
"omma!"suara kanak kanak perempuan menyapa telinga.
"eh?anak siapa ni?"dia minta dukung kat aku.rumah ni pun tak pernah nampak.
"seulra dh bangun?"suara seorang lelaki yg tak pernah garau ni macam selalu dgr.
"o-oppa?!"orang yg dah lama aku cari!terus aku peluk dia.
"hey,kau dh kenapa nangis bagai?dah tua pun gembeng"apa maksud dia?
"tu taera nak susu dari tadi.aku mana la pandai nak sukat air,susu tu berapa sudu lahai"bebel jimin.
"taera?anak siapa?"
"anak kau la...lepas bangun tido dah nyanyuk lain kali jgn tido lama lama"terbeliak mata aku weh!aku single la!mana natang anak ni ya tuhan...
"aku single la!!!"
"yeye aku faham.aku rasa kau laku lagi kalau nk kawin.kalau aku rajin nanti aku buat blind date eh dgn org kampung"muka jimin acah berfikir.
"ni aku kahwin dgn siapa?!bila aku kahwin?!"sumpah x faham...
Taera terkejut tgk seul ra mcm nk mengamuk terus dia menyorok belakang jimin.
"arwah taehyung"aku tampar muka jimin.
"kau main main dgn aku?"
"s-sakit la gila!"mukanya di sapu perlahan.
"dia kan dah mati 29tahun lepas!"
Aik?
"tapi asal si taera tu baru kecil lagi?"
"mana aku tahu.takde keje aku kira bila kau kawin,bila kau buat anak bila kau bersalin,bila kau lahir--eh!kita sebaya an"sambil bebel pon comel dia ni.
"kita kat mana?"
"rumah lama halmeoni,ish!kau ni teruk la!"
"jungkook?"
"dia tinggal kat seoul la dgn mama papa"
"kenapa aku boleh ada dgn kau?"
"sabar,sabar,ada kang kena maki tak pepasal!..........kau yg dtg sini lepas 28 tahun lepas nangis nangis"
"huh?"
"ARGH!AKU DAH PENAT LA NAK BERLAKON!"mamat ni dh kenapa jerit jerit?
"ala dah tak suprise!bongok la hyung nih!"jungkook keluar dari meja-i mean bawah meja.
"kook?!"
"spoiler la pendek ni!"seorang lagi---
"t-taehyung?!"taehyung masih hidup guys
"kenapa korg ada dekat sini?bukan sekarang 2041?sepatutnya kita dah tua!"tahan nangis je aku nih.
"otak kau!kita baru tahun 2021,maju betul pemikiran kau"kata kata taehyung buat aku kaku.
"jadi tadi tu?mim--"
"MIMPI+PRANK"serentak diorang bertiga ketawa.
Kepala banana dia!
YOU ARE READING
Tidur≈BTS maknae line
Fanfictionpencipta mesin masa kembali ke masa lalu "aku nk betulkan keadaan!lepas je benda ni settle hidup aku akan aman dan damai" "omma,oppa,tunggu jirae" tapi semua tu...BOONG "tula tido lama sampai lupa ingatan padan muka!" "amenda seh?!" hm baca jela bar...