kembali muda

5 2 0
                                    


Tahun 2012

(seul ra POV)

Di dalam sebuah kelas 5-2,seorang gadis sedang bersendirian manakala yang lain sedang makan dikantin atau melakukan aktiviti bebas semasa waktu rehat.

"ergh,kepala aku pening..."terasa berpinar dikepala.aku melihat sekeliling aku.

......

"aku..aku DAH BERJAYA!YEAH!"aku melonjak gembira,naik atas kerusi.tak kena tempat nak melonjak aku pijak lalu terjatuh seperti nangka wangi.

"s-sakit aduh!"sedang aku menggosok punggung yang terhentak,baru aku perasaan seragam yg aku pakai ni!

Baju sekolah tinggi aku,tak lupa juga kat mata ni,cermin mata yg merupakan senjata belajar.terseksa jadi orang rabun ni.

"ah,rindunya dgn park seul ra yg dulu,sekarang aku dh muda balik!"sekali lagi aku berpusing keriangan sampaikan aku terlanggar dada bidang seseorang lelaki.

"dah puas berangan?"sindir taehyung yg merupakan ketua kelas,classmate dan...ABANG ANGKAT AKU

Haih,janggal pulak bila dah lama tak jumpa.

"a-aku nak...HA!nak gi toilet jap,bye!"aku lari meninggalkan dia seorang dalam kelas.

Fuh!aku tak nak ulang kesialan ni lagi.sementara waktu rehat,aku pergi ke belakang bangunan sekolah.

Dimana kenangan aku dengan dia ada disini.beberapa bekas tapak tangan kami dan contengan.

'seulra♡taehyung'

"jijik sial bila baca balik!"maki aku.aku punya set timer cuma ada sebulan kat sini.

Tiba tiba seorang namja menepuk bahuku.

"khamchagiya!ya jungkook!"yaish budak ni,dari dulu suka peranjatkan aku.

"noona"sapa jungkook.teringat hari pengebumian dia pada masa depan cepat cepat aku lupakan.

"aku rindu kau kook!"adik aku~

"ei,apa ni peluk peluk!disgust"jungkook menjeling aku.

Takpe kalini aku takkan biarkan diri aku yg nerd dipijak pijak lagi.

"aku ada perkara penting nk cakap.kalini kau kena dengar cakap aku!taehyung tu jahat.dia nk rampas harta keluarga kita,pastu semua antara kita akan mati!"bersungguh sungguh aku sampaikan.

"bodoh!noona merepek apa?dia tu hyung kesayangan aku.jangan nk tuduh bukan bukan.

Heh,kenapa?noona rasa tersisih ke?"geramnya aku!boleh x faham?

"aku nk terus terang tapi takut kau tak percaya"sayu nada aku berkata.

"pernah ke orang percaya kata kau?"ergh!dah la tegur aku astu sindir bagai.

Tapi...salah aku juga ada hubungan dgn dia...taehyung.

╯﹏╰  ⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛⌛

Tidur≈BTS maknae lineWhere stories live. Discover now