"Otur bakalım."
Jungkook, kolunun altındaki bedeni yavaşça yatağına bırakmış ve üzerindeki ceketi çıkarmasına yardım etmişti. Ceketi kenara koyduktan sonra arkadaşının yanına oturdu. İkisi de sessizdi. Kaşında ve dudağının kenarında oluşan yaralarda gezdirdi gözlerini. İçinde onu sıkan bir his belirip duruyordu.
Elini uzatıp kendisine çevirdi yüzünü. Önce yavaşça yaraları okşadı, daha sonra dayanamayıp acısını almak istercesine öptü. Jimin kaşına ve dudağına değen dudaklarla kutsandığını hissetti. Ona çok iyi gelmişti bu öpücükler.
"Beni aramalıydın."
"Üzgünüm..." Dolan gözleri ve kırık sesiyle konuşuyordu. "Zaman bulamadım. Birden saldırdılar."
Gözlerini kapattı Jungkook. Jimin'in ağlamasından nefret ediyordu. Kim yaptıysa onu bulacaktı. Yemin etmişti.
"Tanıdığın kimse yok muydu aralarında?"
Gözlerini kaçırıp kafasını iki yana salladı. Jungkook'a yalan söylemekten nefret ediyordu ancak başının derde girmemesi için bunu yapmalıydı. Kendisine saldıranları hatta bunu kimin yaptırdığını biliyordu. Yerde öylece uzanırken kendisine sırıtarak bakan yüzü asla çıkaramıyordu aklından.
"Dinlen biraz."
"Gidecek misin?"
Jimin'in telaşla ona bakması gülümsemesine neden olmuştu. Gitmesini istemediğini biliyordu. Zaten onu bu halde yalnız bırakıp gidemezdi.
"Hayır," dedi üzerindeki ceketi çıkarırken. "İznin olursa yanına yatacağım."
Gözleri kaybolana dek gülümsedi Jimin. Jungkook onu bir kelimesi ile mutlu edebiliyordu. Tek bir kelimesiyle kırdığı gibi.
"Zaten senden başkasına izin yok."
Gülümseyerek yanına kıvrıldı Jimin'in. Kolunu beline dolayıp onu kendisine çekti. Jimin'den acı dolu bir inleme kazandığında karnına aldığı darbe aklına gelmişti.
"Özür dilerim."
Çocuğun üzerindeki tişörtü kaldırarak morarmış karnını açığa çıkardı. Eğilip yumuşak bir öpücük bıraktığında Jimin'in tüyleri diken diken olmuştu. Kalbi hızlı atmaya başlamış ve zor yutkunmuştu. Jungkook'un, üzerindeki etkisi fazlaydı.
"Teşekkür ederim." Karnını okşayan elin üzerinde gezdirdi parmaklarını. Gözlerinin tam içine bakıp gülümsedi. "Yanımda olduğun için teşekkür ederim."
"Uyu Jimin."
Jungkook'un böyle şeyleri sevmediğini biliyordu. Gülümseyerek kapattı gözlerini huzurla uykuya dalmayı bekledi. Karnını okşamaya devam eden el sayesinde çok da uzun sürmemişti.
____________
Uyuyun bakalım 😚
~Maria'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cigarettes // KookMin ✔
Fanfiction| TAMAMLANDI | Jungkook'un sigara içmesini engellemek için Jimin, dudaklarını öpmesini kabul etmişti. •Texting + Story #1 JiKook [24.05.2021]