Atsumu'dan
Atsumu'nun gülümsemesi yüzünün her tarafına yayılmıştı, kalbi heyecanlandığı için hızla çarpıyordu. Hız sınırının biraz üzerinde bile olsa çabucak eve gitti, böylece Omi'yle konuşmaya devam edebilecekti. Atsumu nihayet garaja girdiğinde, içeri girmek için anahtarları hızla arka cebinden çıkardı. Evin ön kapısını açtı ve yiyecekleri içine koymak için buzdolabına doğru ilerledi.Nihayet, Atsumu oturup Omi ile konuşmasına devam edebilecekti. Telefonunu cebinden çıkarıp hızla mesajlaşma uygulamasına girerken gözleri parlıyordu. Ekranda yeni mesajlar aradı ama herhangi bir mesaj görmedi. Sakusa'nın sorusunu sormasını ve sohbetlerine devam etmesini bekleyerek dudağını ısırdı.
Bir süre sonra Atsumu, hevesine engel olamadı ve Omi'ye mesaj attı.
Atsumu
şimdi sıra sendeOmi-kun
ah evet
üzgünüm eve yeni geldimAtsumu
sorun yokOmi-kun
aklıma iyi bir tane geldi
ilk öpücüğün nasıldı?Atsumu
top havuzundaydı..
ama yargılama, 11 yaşında falandımOmi-kun
ilginç..
biraz da iğrenç ama tamam
o şanslı erkek kimdi?
;)Atsumu
artık soru sorma sırası sende
değil
hmm
soracak bir şey düşünemiyorum
en sevdiğin renk ne?Omi-kun
bu kolay
sarı
hardal tonlarındaAtsumu
bu berbatOmi-kun
alışkın olduğum cevap
bu arada benim için biraz geç
oluyor, gitmem gerekebilir
seninle konuşmaya devam etmek istesem bileAtsumu
evet, benim için de geç oluyor
seninle konuşmak güzeldi!Omi-kun
seninle konuşmak da güzeldi :)Atsumu
yarın sana tekrar yazacağım!Omi-kun
tamamAtsumu isteksizce güç düğmesine basarak telefonunu kapattı. Uzun günün ardından duş almak için hazırlanmaya başladı ve zihninde Omi'yle olan sohbeti tekrarladı. Omi "şanslı erkek kim" ile ne demek istemişti? Atsumu, akan sıcak suyun altına adım atarken düşündü. Onun heteroseksüel olduğunu biliyordu. Omi başka türlü mü düşünüyordu, yoksa sadece bir yazım hatası mıydı?
Atsumu, Omi'ye karşı hislerinin ne olduğunu kendi kendine tartışırken içinde tuhaf bir duygu hissetti. Kalbi Omi'yle konuşurken her zaman daha hızlı atıyordu ve yüzünde kocaman bir gülümseme oluşuyordu. Elbette, Omi'yi yeni bir arkadaş olarak düşündüğümden heyecan duyuyorum, değil mi? Ben gay falan değilim. Atsumu kafasına akan ılık suyun tadını çıkarmaya odaklanarak düşünceleri bir yana bıraktı. Banyoda odaklanabileceği bir şeylere bakındı ve gözü aynadaki çıkartmalara takıldığında, bu kafa karıştırıcı konuyu çoktan unutmuş gibiydi.
--
bolumler biraz kisa ama zaten 20 bolumde falan bitirecegim o yuzden uzun tutmamaya calisiyorum. 12 mayis 21
ŞİMDİ OKUDUĞUN
number neighbours | sakuatsu
ФанфикAtsumu, numara komşusu Sakusa'ya mesaj atar ve onunla yakın bir bağ kurar - slow update, yarı texting