Taehyung gözünü açtığında gözünü acıtan ışıktan dolayı tekrar kapattı. Etrafına baktığında makinaları görünce hastane odasında olduğunu anladı.
Yan tarafında ki kalp cihazı düz bir çizgiyi gösteriyordu. Garipti. Çünkü o şu an yaşıyordu ve cihaz kalp atışlarının olmadığını gösteriyordu.
Kolunda ki serumu çıkardı ve ayağa kalktı. Hastane odasından çıktığında koridorda kimsenin olmadığını gördü.
Hastaneyi sevmezdi. Sebebi açıktı. Sevdiği kızın cansız bedenini gördüğü yerdi burası. Bu yüzden sevmesi için bir nedeni de yoktu.
Hasta elbisesinin cebine elini attığında boş olduğunu fark etti. Telefonunu almak için geri odasına döndü.
Tahmin ettiği gibi telefonu masanın üstünde duruyordu. O sırada hastaneye neden ve nasıl geldiğini düşünmeye başladı.
En son o gizemli kızla konuşuyordu. Daha sonra ensesinde hissettiği nefes ve kafasına aldığı darbeden sonrası yoktu.
Belli ki evine birisi girmiş ve ona zarar vermeye çalışmıştı. Ve bildiği tek şey, başına gelenlerle o kızın bir ilgisi olduğuydu.
Aceleyle telefonunu açtı ve mesajına girdi.
Chichi: İyi uykular Kim Taehyung
Taehyung mesajı görünce alayla güldü. Büyük ihtimalle onun öldüğünü düşündüğünü varsaymıştı.
Ama en önemlisi neden bunu yapıyordu?
Aslında söylemişti zaten.
Jisoo'ya olanlardan Taehyung'u sorumlu tutuyordu. Gerçi Taehyung ne kadar inkar etse de o da böyle düşünüyordu.
Belki cesur davranıp onun yanında dursa şu an yanında olabilirdi değil mi?
Ama hayır.
Taehyung korkaklık yaparak sevdiği kızı bırakmıştı.
Ama bu sefer öyle yapmayacaktı.
Bu sefer cesur davranıp karşı çıkacaktı.
Taetae: Hey Chichi
Neden oyuna devam etmiyoruz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Truth or Dare
FanfictionDoğruluk mu cesaret mi oyunu en fazla ne kadar korkutucu olabilir ki? |K.Th×K.Js| •Short Story• •Texting, düzyazı•