2 mayıs 2021 akşamı
Sabah olanlara bir anlam veremeyen Sunwoo, akşam yine ailesine fark ettirmeden evden ayrıldı. Kasabadan geçti, karanlıkken kasaba epey korkutucu görünüyordu. Nehre vardığında Chanhee'nin evindeki ışıkları gördü. Yine mi rüya görüyordu... Ah hayır rüya görmüyordu. Rüya görse şu anda düştüğü için dizi sızlamazdı, değil mi?
Sunwoo köprüyü geçip bahçeye girdi. Chanhee bankta oturuyordu. Sanki birini beklermiş gibi. Sonra Sunwoo'yu fark etti ve kalkıp ona doğru yürüdü.
"Sabah gelmedin." dedi.
Sunwoo konuşmadı, Sabah eviniz terk edilmişti ama şimdi buradasınız mı diyecekti. Ne kadar da tuhaftı yaşadığı şey.
"Bir an hiç gelmeyeceksin sandım. Gelmene sevindim Sunwoo." diye devam etti Sunwoo'dan cevap alamayınca Chanhee gülümseyerek. Sunwoo da ona gülümsedi ve "Sabah geldim. Seslendim ama bana cevap veren olmadı." dedi. Chanhee ne olduğunu anlamaya çalışarak gözlerimi kırpıştırdı. "İyi ama çok saçma, tüm gün bahçedeydim ben. Yalan mı söylüyorsun yoksa?"
"Hayır, gerçekten geldim Chanhee."
"İyi ama, çok saçma. Gündüz hayalet mi oluyorum ben. Bahçedeydim hep. Annem ve babam da evdeydim bu gün. Seni illa ki duyarlardı..."
"Eviniz, terk edilmiş gibiydi. Eski ve tozlu."
"Oradan dalga geçilecek kadar aptal mı görünüyorum ben?"
"Hayır Chanhee, gerçekten dalga geçmiyorum. Sadece ne olduğunu anlamaya çalışıyorum."
"Bence sen hayal görmüşsün gündüz. Dediklerin çok saçma çünkü."
"Saçına dokunabilir miyim?"
"Hm? Nereden çıktı?"
"Gerçekten gerçek misin yoksa seni kafamda mı kuruyorum anlamak için."
"Gerçekten garipsin Sunwoo-ah. Dokunabilirsin."
Ve Sunwoo aldığı izinle elini Chanhee'nin saçlarına çıkardı. Yumuşacıktı güzel oğlanın saçları. Hayır bu rüya olamazdı. Onu kafasında kurmuş hiç olamazdı. Chanhee aklıyla hayal edebileceği her şeyden daha güzeldi.
"Ben sabah yanlış gördüm herhalde. Yarın sabah yine gelmeyi denerim. Gelmezsem akşama doğru gelirim, sözüm olsun. Olur mu?"
"Olur. Peki şimdi, gidecek misin?"
"Aslına bakarsan gece gece sadece seni görmek için buraya geldim."
"O halde oturup bir şeyler yapabiliriz."
"Ne gibi?"
"Ben, sana şiir okuyabilirim. Kendim yazıyorum. Tabii istemezsen..."
"Şiirlerini senden dinlemeyi çok isterim Chanhee."
"Tamam o halde." dedi Chanhee ve ikisi birlikte banka oturdular. Chanhee defterine yazdığı bir kaç şiiri Sunwoo'ya okudu. Sunwoo da dinledi. Hava serinlediğinde ise Chanhee içeriye girdi ve Sunwoo da evine yürüdü.
Şu anda Chanhee gerçek ise, sabah ne görmüştü?
_______
13.05.21
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ day and night ⌗ sunwoo × new
FanfictionYirmi dokuz sene önce sahibi olan aile tarafından terk edilen evde, geceleri ışıklar yanıyordu. [angst, story] ©jadedstilll ‐ 2021 !!, suicide, drowning.