0.3

145 34 6
                                    

6 mayıs 2021 akşamı

Günler bu şekilde geçiyordu. Sunwoo gündüz bulamadığı Chanhee'yi, her gece görmeye gidiyordu. Chanhee ona şiirlerinden okuyordu. Sunwoo da dinliyordu. Gündüzleri neden onu bulamadığını Chanhee ile birlikte düşünüyorlardı, ama hala mantıklı bir şey bulamamışlardı. Birine sormayı elbette ki düşünmüşlerdi. Chanhee evden çıkamıyordu bu yüzden Sunwoo sormalıydı. Ama o birine bir şey sormak konusunda zaten çekingendi. Üstelik deli olduğu düşünülsün istememiş ve sormamak karar vermişti. İkisi de çıkmazdaydı, ama mutlulardı birlikteyken. Çok mutlulardı.

Sunwoo o gece de yine Chanhee'ye gitmişti. "Merhaba Chanhee‐ah!" diye seslendi bankta bir şeyler yazan güzel çocuğa. "Hoşgeldin Sunwoo!" dedi Chanhee yazdığı şeyi bir kenara bırakıp koşarak Sunwoo ya sarılırken. Evet, 6 gün. Bununla birlikte yalnızca 6 gündür tanışıyorlardı. Fakat öylesine yakınlardı ki. Anlatılamayan bir çekim hissediyordu ikisi de. Sanki kaderleri bağlıymış gibi. Hep karşılaşmaları gerekiyormuş gibi.

Birlikte banka oturdular. Chanhee defterini kapatıp kenara koydu.

"Ne yazıyordun, göstersene.." dedi Sunwoo.

"I-ıh. Sana şiir yazıyordum, bitmeden göremezsin." diye cevapladı onun isteğini Chanhee muzur bir gülümsemeyle.

"Ah, daha çok merak ettim şimdi." diye söylendi Sunwoo.

"Bitmesini beklemelisin Sunwoo, bitirdiğimde sana okuyacağım."

"Peki, öyle olsun bakalım." Ve pes etmişti Sunwoo. O, güzel çocukla inatlaşmak istemiyordu. O narin insanı kırmaktan o kadar korkuyordu ki... En ufak bir inatlaşma bile girmiyordu.

Bu şekilde güzelce sohbet ettiler o akşam da. Mutlulardı, ne kadar süreceğini bilmedikleri bu mutluluğu kaybetmek istemiyorlardı. Sadece, kalabildikleri kadar birlikte kalmak istiyorlardı.

_______
13.05.21

*ೃ: önceki bölümlerin başına hikaye akışında önemli olacak tarihleri eklemeyi unutmuşum, şimdi ekledim. bi göz atabilirsiniz.

✓ day and night ⌗ sunwoo × newHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin