Cu sute de ani în urmă, pe când magia era puterea supremă în lume,iar războaiele între zei și cavaleri erau la tot pasul, a fost născut, pe câmpul de luptă, un copil pe jumătate zeu, pe jumătate cu sânge de cavaler. Sfârșitul războiului nu a fost prielnic pentru niciun membru din familia bebelusului: mama lui a fost ucisă, iar tatăl sau s-a refugiat în nori și nu a mai fost văzut de nimeni. Înainte să plece, tatăl lui, numit și Rheon, l-a apărat cu ultimele puteri și l-a lăsat în curtea unui castel. Familia pe timpurile acelea a fost celebră pentru bunătatea lor și nimeni timp de ani de zile nu a uitat de ei: tatăl Rheon, fiul Arthur și mama Raysa.
Majoritatea ar crede că viața bebelușului s-a sfârșit, datorită faptului că un copil mic nu poate supraviețuii singur într-o cetate imensă, dar aparențele înșeală.De mic înzestrat cu dibăcie, tenacitate si curaj. Ajutat de un batrân, numit Leanshow, al cetații care l-a găsit din întamplare pe o armură veche si ruginită în timp ce se juca cu zalele.
Anii au trecut și Leanshow l-a crescut pe Arthur foarte greu din cauza bătrâneții si din cauza neastămpărului, fiind foarte zbuciumat la vârsta lui fragedă.Timpul a trecut pana cand intr-o zi....
Venind din oraș batranul îl intrebă:
-Cum te simți la 15 ani baiete?
-Foarte bine tată, ce întrebare e asta?
Arthur pleacă să se întâlnească cu prietenii, între timp ce fuge spre centrul orașului se simte brusc obosit, amețit si cu dureri mari de cap, de mâini si de spate.Se oprește 1 minut pe o bancă și privește uimit cum dintr-o dată mâinile incep sâ-i lumineze inexplicabil:
-Cum? aaaa dar, cum?
Se liniștește, iar lumina dispare.A stat și s-a gândit un timp despre trecutul său,după câteva zeci de minute a decis că trebuie să-și afle trecutul cu orice preț.
Aleargă spre casă cu o viteză ce nu o mai prinsese niciodată până acum,dar totul credea el că se datorează vârstei, dar nici nu știa cel aștepta.
Ajunge acasa și începe să strige la bătrân:
-Ce se întamplă cu mine?ce mi-ai făcut.
-Despre ce vorbești Arthur?
-Mi se întampla lucruri imposibil de explicat! te rog explică-mi Leanshow.
Leanshow cu o privire speriată ,descrisă de o suferință aparte:
-Speram să nu se ajungă aici.....
-A venit timpul!
------VA URMA------(capitol 2)
CITEȘTI
Legenda Zeului
PertualanganPuterea se transmite din generație în generație, dar cum se face că uneori copii nu-și găsesc familia si ajung să nu-și cunoască trecutul si nici măcar potențialul.