Neji,
Al işte ne oldu şimdi bizim bütün plan battı. Yani Tenten'in tek bir boş olduğu zaman var o da sabahları kahvaltı yapmadığı için okula erken gidiyor ve öyle boş boş bekliyor. Ama bendeki şansa tüküreyim ben. Bu nedir arkadaş tam kıza açılacağım diyorum tam her şey yoluna giriyo diyorum yine bir yerden bir şey çıkıp ortalığın aaaaaaaaaa*****na koyuyor. Neyse şimdi kızları kandırıp evden çıkartmam lazım ama nasıl diye düşünürken aklıma gelen fikirle kafamdaki tasarruf ampulü yandı. Yayıldığım koltuktan kalktım ve mutfağa yöneldim. Kimse yoktu ama bu terslikte bir iş var. Normalde kızlar bu saatte ayakta olur ve kahvaltı hazırlarlar. Hızlı adımlarla mutfaktan çıktım ve salona geri döndüm. Bir de ne göreyim bizim mahşerin beş atlısı uzun koltukta birbirlerinin üzerlerine düşmüşler ve uyuyorlar.
Kızlarda bir gariplik seziyorum ama neyse. Şimdi siz sormadan ben söyleyeyim normalde olsa benim tanıdığım kızlar kahvaltıyı büyük bir enerji hazırlarlardı. Neyse şu an konumuza odaklanmam lazım evet konu neydiii??........... Hah hatırladım kızları uyandırmam lazım.
.
Evet şu an Sakura ile yaptığımız 4 dakikalık kavgadan sonra hazırlanıp evden çıkmıştık. Yaklaşık 10 dakikalık bir yolculuktan sonra arabayı otoparka park edip yukarıya çıkmaya başladık. Kapının önüne gelince karşılaştığımız manzara karşısında hepimiz şoke olduk. Vah benim canım kardeşlerim demek bizi onları kurtarmamız için çağırmışlar ya kyamisu- ne diyorum ben be. Evin kapısın önünde Karin ve köpekleri vardı. Bizim çocuklar da onlar içeriye girmesinler diye barikat gibi dizilmişler kapının önüne. Ben durumu çakınca hemen telefonu açtım ve Hinata'ya yazdım.
Kuzi'mm
Neji: bebeğim sana bir şey demem lazım.
Hinata: De kuzen
Neji: Ya baksana bizimkilerin başı şu geri zekalı kızlar ile dertte sen kızlarla konuşsan da şu garibanları tımarhanelik olmadan kurtarsak.
Hinata: tamam ben kızlara yazayım da hemen
Kısa am öz bir mesajlaşmadan sonra Hinata'yı beklemeye başladım...
Hinata,
Neji'nin attığı mesaja karşılık olarak kızlara sormam gerek dedim ve bizim gruba girdim.
kızlarla dedikodu time
hinata: kızlar acilen şeytan modundan çıkın ve melek moduna dönün
ino: hinata bacım afedersin ama mal mısın yanındayız ya konuşsana
hinata: kızlar zaman yok bu bizim patakladığımız kızlarla nejinin arkadaşlarının başı dertteymiş ve bizden onları kurtarmamızı rica ediyorlar ne diyem??
sakura: ben yardım ederim
tenten: bende varım
ino: tamam bende varim
temari: kambersiz düğün bensiz de eğlence olmaz bende varım
hinata: iyi bebeklerim
Kızlardan onay alınca hemen Neji'ye haber verdim.
kahramanımmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Çift Bir Kare
FanfictionNejTen - SasuSaku - NaruHina - ShikaTema - Saiİno Bakalım bu beş çiftin hikayelerine. Tamamen benim kurgum seri ile alakası yok İYİ OKUMALAR 😉😉😉