Temari,
Tenten ve Sakura'nın karşılıklı Arcade düetiyle gözlerimi istemeye istemeye açtım.
( yazar bu şarkıya hasta dinlemeyenler için şiddetle öneririm )
Tam da şu anda sinirden çıldırma raddesine gelmiştim. Çünkü kimse benim muhteşem uykumu bölemez.
Yattığım koltuktan yavaşça diklenerek kızlara öldürücü bakışlar atmaya başladım. Ama benim süper ötesi mal arkadaşlarım benim uyandığımı hala fark etmediler ve hala bağırarak şarkıyı söylemeye devam ediyorlardı.
Her ne kadar uykumu bölseler de onları bölmeye kıyamadığım için bende en güzel yerinde dahil oldum,
Tema-Ten-Saku
I've spend all of the love I saved
We were always a losing game
Small-town boy in the big arcade
I got addicted to a losing game
.....
Şarkı bitince hepimiz gülmeye başladık. Bu şarkı kızlar ile benim favori şarkımızdı. Her boş anımızda söyler sonra da birbirimizi puanlardık.
Ama şimdi şarkı faslını geride bırakıp bölünen güzel uykumun hesabını soracağım. Diye düşünüp hemen söze girdim,
Temari: Evet kızlar güldük eğlendik sıra hesap vermekte. diye konuşmaya başladım.
Sakura: Neyin hesabı bebeğim??
Temari: Şöyle ki bölünen uykumun hesabı, çabuk söyleyin uykumu neden böldünüz.
Tenten: Sanırım kendimizi şarkıya kaptırıp sesimizi ayarlayamadık, ama ben senin bizi nasıl affedeceğini biliyorum. dedi
Dediği şeyle gözlerim sonuna kadar açıldı. Acaba ne yapacaktı bu manyak.
Kendimi cımcıkladım ve düşüncelerimden kurtuldum. Asla güzel hayallere kapılıp kendimi avutmamalıyım çünkü onlar benim çocukluğumdan beridir tanıdığım kızlar yani bok da getirebilirler.
İno'nun bana seslenmesiyle düşüncelerimden kurtuldum ve önümde duran çikolatalı süte bakmaya başladım. Şu an her şeyi unutup çikolatalı süt ile aşk yaşayabilirdim.
Hemen kafamı kızlara çevirdim ve onlara öpücük attım. Onlar da bana öpücük atınca hemen kafamı çevirdim ve sütümü elime alıp içmeye başladım...
Naruto,
Sai: Neji artık konuşacak mısın??
Evet Neji bizi buraya dikti ve bir türlü konuşmuyor. Anlamadığım şey yanakları da kızarmış ve o soğuk nevale Neji gitmiş yerine pozitif enerji saçan Neji gelmiş. Acayip gerçekten acayip.
Sasuke: Neji eğer anlatmazsan kafanı duvarlara sürterek alevler çıkartacağım.
Neji: Tamam anlatıyorum. EEEE şey biz Tenten'le sevgili olduk. dedi
Dedikten sonra bizim topluca ağzımızdan "NE" sorusu çıktı. Ama bu "nasıl" anlamında bir "ne" idi. Çünkü bizim bildiğimiz Neji Tenten'e açılmak yerine ömür boyunca sap kalır aşkını içinde yaşardı.
Sasuke'nin beni dürtmesiyle düşüncelerimden kurtuldum ve lafa dahil oldum.
Naruto: Neji iyi misin kanka sen ve Tenten'e açılmak, ramen ve kahve kadar uyumsuz.
Shikamaru: Naruto haklı oğlum sen ölene kadar sap kalacağım demedin mi??
Neji: Olum öyle değil ya durun bir kesmeyin de anlatayım.
Sai: Anlar o zaman.
Neji: Bakın şimdi, siz gittikten sonra biz telefondan oyun oynamaya başladık. Yaklaşık bir dört saat oynadık sonra Tenten ve ben dışında kızlar uyudular. Bizde kızlar uyanmasın diye mutfağa gittik. Ne yapalım ne yapalım diye düşünürken Tenten arkadaşına sırrını ver diye bir oyun önerdi. Bende kabul edince taş-kağıt-makas yaptık. Ben kazandım bu yüzden Tenten anlattı. Bana ' ben birinden hoşlanıyorum ' dedi. Tabi ben bunu duyunca çıldırdım. Sonra Tenten bana hadi sen anlat dedi. Ama ben gram oralı olmadım ve Tenten kimden hoşlandığını sordum. O da bana ne yapacaksın dedi. Bende gidip döveceğim dedim. Ben bunu deyince de Tenten bana ' neden sen manyak mısın ' dedi. Bende ' hayır değilim sadece konu sen olunca biraz saçmalıyorum ' dedim. Sonra da Tenten'e açıldım. Onu sevdiğimi söyledikten sonra da ' ama artık önemi kalmadı sen başkasından hoşlanıyorsun' dedim.
Sasuke: Dur dur dur devamını biz tahmin edelim.
Naruto: Bence Tenten sana tokatı basmış sonra da seni sevdiğini söylemiştir.
Neji: Nope.
Sai: Bence Birden aşk böceğine dönerek sana sarılmıştır.
Neji: Nope.
Shikamaru: Bence Tenten de sana seni sevdiğini söylemiştir sonra da sarılmışsınızdır aşk böcekleri.
Neji: Bingooooo.dedi
Neji'nin lafıyla hepimiz kahkaha atmaya başladık.
( yarım saat sonra )
Yarım saat boyunca yapılan boş bir muhabbetten sonra lunaparka gitmeye karar verdik. Lunaparka girdiğimizde hemen oyuncaklar için jetonları aldık ve ilk önce gondola binmek için aramaya başladık.
Gondolun önüne gelince çok tanıdık beş kişi vardı. Ama arkaları dönük oldukları için yüzlerini göremedik. Ben eminim ki bunlar kızlardı. Çünkü birinin saçları pembe, birinin saçları dört birinin saçları iki topuz. Biri uzun sarı saçlı diğeri de uzun gece mavisi saçlı tatlı kızdı.
Yani tatlı dediysem şey manasında, yani şey... IIIIII şey...
Selammmmm-ke
Bölüm kısa oldu ve geç geldi kusura bakmayın.
Proje ödevleri deneme sınavları derken iki haftadır çok yoğunum
Özür dilerim
Bölümle alakalı düşüncelerinizi alayım
🌸🌸🌸🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Çift Bir Kare
FanficNejTen - SasuSaku - NaruHina - ShikaTema - Saiİno Bakalım bu beş çiftin hikayelerine. Tamamen benim kurgum seri ile alakası yok İYİ OKUMALAR 😉😉😉