Shikamaru,
Şu an hastanedeyiz ve Temari'yi bekliyoruz. Evde bir anda bayılınca çok ani bir telaş yaptım ve onu hemen kucaklayıp hastaneye getirdim. Neden bu kadar telaş yaptım bilmiyorum ama aslında bakarsanız pekte önemli değil.
Şimdi de konumuza dönersek, kızlar doktor Temari'nin durumu iyi dediği halde ağlıyorlar. Bu nasıl bir kaybetme korkusudur arkadaş. Ben bunları düşünürken doktor odadan çıktı. Bizde hemen ayaklandık. Hinata hemen söze girdi,
Hinata: D-durumu nasıl.
Doktor: Hanımefendi 15 dakika önce de dediğim gibi arkadaşınızın durumu gayet iyi hatta uyandı. Bir anlık hızlı hareket ettiği için hem sırtı acımış hem de başı dönmüş ve bayılmış yani abartılacak bir şey yok.
Sakura: Tamam teşekkürler bu arada içeriye girebilir miyiz
Doktor: Tabi girebilirsiniz zaten serumu bitince odama gelin hemen bir rapor yazıp taburcu edelim.
İno: Tamam doktor bey teşekkürler.
Doktor gittikten sonra hepimiz içeriye girdik. Karşımızda pişmiş kelle gibi sırıtarak oyun oynayan bir Temari vardı. Kızlar ve Neji her ne kadar şaşırmamış olmasalar da biz geriye kalanlar olarak baya bir şaşırdık.
Hepimiz koltuklara oturduğumuzda Temari telefonu kapattı ve bize döndü. Yüzünde hafif bir tebessüm vardı.
Yaklaşık bir 3-4 dakika sadece bakıştıktan sonra Tenten lafa girdi,
Tenten: Bana bak sakın bir daha bayılma yoksa seni öldürürüm aklım gitti ya.
Temari: Sizi korkuttuysam özür dilerim
İno: Korkutmak az kalır resmen aklımızı yitiriyorduk.
Temari: Orada öyle birden sinirle kalkınca birden oldu.
Sakura: Tamam asma yüzünü geçti bak. Ha bu arada sırtın ağrıyor mu??
Temari: Çok ağrımıyor ama sırtımı hareket ettirirken canım yanıyor.
Hinata: Tamam çok ağrın olursa söyle.
Dedi. Sonra Temari'nin serumu bitene kadar konuşmaya devam ettik. Serum bitince hemen taburcu oldu ve Neji'nin evine gittik...
İno,
Eve geldik. Şimdide herkese kahve yapıyoruz. Temari de koltukta uzanıyor. Tabi hepimizin aklını yerinden aldı şimdide yatıyor. Kahveler olunca hemen iki tane tepsi çıkarttım ve birini Sakura'ya verdim. Fincanları tepsilere koydum ve içeriye gittik.
Herkese kahveleri dağıttım ve kendi kahvemi de alıp Temari'nin ayaklarının ucuna oturdum. Herkes kahvelerinden birer yudum aldı ve Sasuke konuşmaya başladı,
Sasuke: Temari sen neden kahve içmiyorsun??
Temari: Ben kahve sevmem ki onun yerine çikolatalı süt içiyorum daha güzel oluyor.
Evet aramızda tek kahve içmeyen kişi Temari. Burası Neji'nin evi olmasına rağmen buzdolabının yarısını çikolatalı sütle doldurdu. Neymiş biz nasıl kahve içmeden ayakta kalmıyorsak o da çikolatalı süt içmeden ayakta kalamıyormuş. Garip gerçekten çok garip.
( yarım saat sonra )
Erkekler evlerine gitti biz de salonda oturup telefondan hep birlikte oyun oynuyoruz. Ne oynuyorsunuz diye sorarsanız Among Us oynuyoruz. Neji ve ben katiliz ama oscarlık oyunculuk yeteneğimiz sayesinde hiç yakalanmadık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beş Çift Bir Kare
FanfictionNejTen - SasuSaku - NaruHina - ShikaTema - Saiİno Bakalım bu beş çiftin hikayelerine. Tamamen benim kurgum seri ile alakası yok İYİ OKUMALAR 😉😉😉