Hamile Günleri

13 5 0
                                    

Bugün günlerden hamile olduğum ve karnımda taşıdığım bebekle bir günüm.

10.bölüm:Ben Ve Bebeğim
En son sizinle hayatımın bir kesitini öğrenmiştik bugün de böyle bir gün olmasını istedim fotoğraf 16 haftalık hamileliği karın biraz hafif şiş ama bu resmin olması daha yatkın su ilk haftalar a ait neyse ben ve yazar çok konuştuk şimdi neyse kaldığımız yerden devam edelim.

Gözde en son odasında sevinç ve üzüntü şeklinde bir gün geçirdi akşam saatinde en son derdimi döküp yatağıma uzandım ve yattım rüyamda annemi gördüm karnı hafiften belirgin olmuştu babam da annemin yanı başında sarılmış durumdaydı bende o hallerini görünce çok mutlu oldum annem ve babam dibimdeydi, kardeşim şimdiden dış görünüş olarak annemin karnında kendini göstermeye başlamıştı bende yanlarına gelip hep birlikte sarılıp gülüyorduk ama bı yandan da kıskanmıyordum da değil sabah oldu alarm 9.30 da çaldı alarmın erteleme butonuna dokunup kapattım ve kalktım odamın kilidini açıp banyoya ihtiyacımı giderdim ve mutfağa doğru yürüdüm dolaptan sütü çıkarıp raftan kahvaltı gevreğini masaya koyup raftan kaseyi aldım içine gevreği sütü boşaltıp hızla yedim tabağı makineye koydum salona gittim annem karnını okşayıp bir yandan kitap okuyordu;
-anne ne yapıyorsun?
-iyiyim kızım gördüğün gibi kitap okuyorum karnımı okşuyorum.
-tamam anne odama gidiyorum giyinip dışarı çıkabilir miyim?
-tabi kızım ama geç kalma yemeğe.
-tamam anne çok teşekkür ederim seni seviyorum.
-bende aşkım benim güle güle.

Annemin yanından ayrılıp hemen odaya doğru koşup gardolabımın kapağını açıp üstüme elbisemi giyip hemen kapıdan ayakkabımı alıp giydim ve merdivenden aşağı doğru koştum ve dışarı çıktım.
(Hande)
Sonunda seninle yalnız kalabildik canım ablanın şu soruları olmasa neyse canım benim birtanem umarım duyuyorsundur beni sana kendimizi şöyle tanıtayım;
Baban oğuz çok iyi bir baba benim en büyük aşkım onu çok seviyorum aynı şekilde ablan da çok seviyor baban seni öğrendiğinde ikimizde aynı tepkiyi verdik şaşırdık, sevindik, sevinç gözyaşları falan döktük.Ablan hiç tepki vermedi ama öyle tepkisinin olması normal bu zamana kadar bizim ilk çocuğumuzdu şimdi sen varsın artık eskisi gibi tek olamayacak sen varsan ablan yalnız kalmaz hayatı boyunca aynı şekilde sende öylesin bebeğim.Ablan çok iyi birisi çok tatlı ailesine düşkün birisi erkeklerden öldüresiye nefreti var nedenini ben bilmiyorum babanda biraz sinirli karakter olarak babana benziyor ablan biraz da olsa ben duygusallık falan belki biraz seni kıskandı bana demesede anlarım ben.Teyzen Sedef ve dayın Aykut onlara daha söylemedik söylesek herhalde hemen bizim yanımıza ışınlanırlardı, baban ve beni tebrik etmek seni de sevmek için. Anneannen gonca da aynı tepkiyi verir torunum benim diye akrabalara daha şimdiden havanı atar övünür ablana yaptığı gibi daha seni sadece biz biliyoruz yakında söyleyeceğiz sevdiklerimize neyse bebeğim seninle bugün çok konuşup kendimizi sana az çok da olsa tanıttık artık kimin kim olduğunu biliyorsun seni seviyorum canımın parçası.

Herkese selam bu bölüm Hande'nin bebeğiyle baş başa anne çocuk olarak vakit geçirdiğini gördük açıklamada dediğim gibi hamilelik uzun süreç bütün anne adaylarına hayırlı olsun diyorum çocuklarını sağ salim almalarını isterim fotoğraf 16 haftalık bir annenin resmi neyse gözde de durumu biraz da olsa toparladı sakinleşmek için kendini dışarı gezmeye attı bu bölümde böyle geçti işte anne adaylarını tebrik ediyorum abla,abi,kardeşleri tebrik edip Allah sabır versin diyorum( bazı kardeşler yaramaz benimkisi gibi ).Babaları da akrabaları da aynı şekilde.

11.bölümde görüşmek üzere.

La Vérité Dans Mon RêveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin