Hayallerde kendini yeşerten ben, hayatın gerçeklerini göremeyecek kadar kördüm.
1.bölüm: Yeni Hayatım
Ben gözde,Gözde Aykan. Beni zaten 7 temmuzdan hatırlarsınız çünkü sizinle o zaman tanışmıştık ama maalesef 2 aydır hayatıma ara vermek zorunda kaldım bunun için sizlerden özür dilerim.Şimdi yeni bir serüvene başlıyoruz ve herkesi hayalinizdeki gerçekle kavuşturacağım emin olabilirsiniz daha fazla lafı uzatmadan hikayeye başlıyorum.Ailemle beraber Ankara'da otururken babamın işi için Ankara'daki evimizden ayrılmak zorunda kalmıştık çünkü ankara benim çocukluğumun geçtiği yerdi bu beni biraz da olsa üzmüştü ama çok mutlu olacağıma emin olabilirdim. Bu yüzden eşyalarımızı toplayıp arkadaşlarımız ve komşularımızla vedalaştık. Babam bize İzmir'e gideceğimizi söyledi aslında İzmir hakkında pek bir bilgim yoktu ama zamanla öğrenirim sonunda 3,4 saat sonra İzmir'e gelmiştim. Ailemle beraber yeni dairemizde yerleştik bu dairenin balkonu güneş alan bi yerdeydi o yüzden şanslı sayılırdım apartmanın 2. Dairesinde kalıyorduk annemin eşyaları taşımasında yardım ediyordum tam koliyi kaldırırken bi anda tansiyonum düştü koli elimde hızlı bir şekilde yere düşmüş kendimi yerde yarı baygın halde bulmuştum annem kolinin sesini duydu hızlıca benim yanıma geldi babam ise ev sahibi Levent Atalı ile konuşmuş sesi duyunca hemen yanıma geldi bi yandan telaşlı bi şekilde konuşup ne yapmalarını düşünüp karar vermeye çalışıyorlar diğer yandan elleri titremeye telaş ediyorlar annem bana bol tuzlu ayran yapmaya başladı babamda beni yerimden doğrulamamı sağladı. Annem hemen ayranı bana verip içmeme yardım etti babam ben sakin kalayım de benimle konuşmaya başladı ayranı içtikten sonra tansiyonumu ölçtüler normal olmuştu ve şimdi kendimi iyi hissediyordum annem ve babamı endişelendirdiğim için kendimi mahçup hissediyordum ama biraz sonra herşey normale döndü.
Herkese selam bu yazının bi benzerini açıklamada belirttiğim tarihte yazmıştım ama şimdi yeni bir serüvene başlıyoruz bölümlerim aynı olucak sadece bazı bölümleri değiştireceğim yeniliklerden biri kitabı yazmaya ara verdiğim günlerde kendi kafamda tasarladığım kısa ya da uzun bi cümle yazıcam ve karakterleri birer birer tanıtıcam sonraki zamanlarda okumayı ve oy vermeyi unutmayın.
2.Bölümde görüşmek üzere
La Vérité Dans Mon Rêve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
La Vérité Dans Mon Rêve
Teen FictionHayallerde kendini yeşerten ben, hayatın gerçeklerini göremeyecek kadar kördüm.