Ben Kimim 2

18 5 0
                                    

Yaptığım değişikliğe devam kitap sonuna kadar böyle gidecek.

14.Bölüm:Ben Oğuz Aykan
Ben Oğuz Aykan,Kızım Gözde Aykan'ın babası Birtanem Hande Aykan'ın eşiyim eşim bizim hayat hikayemizden bahsetmiş sanırım ama yanında ben yoktum maalesef yanında heyecandan kalan hikayemizi söylemeyi unutmuş sevgilim neyse lafı daha fazla uzatmadan kendi hayatımı anlatmaya başlayalım;
Ben Oğuz Aykan 8 Mayıs 1981 yılında Ankara'da doğdum 2 kız kardeşim ve 1 erkek kardeşim var evin en büyük çocuğu benim yani abiyim çocukken dersleri yapmazdım pek fazla kuzenime yaptırırdım hala kızının arkadaşlarına, beden dersinde top oynardım sınıf arkadaşlarımla falan zaman böyle gelip geçti 21 yaşımda Ankara'da işe giderken Kızılay meydanında hayatımın aşkıyla tanıştım daha doğrusu ilk görüşte aşk diyebiliriz yanlışlıkla carpmıştım handeye nerden bilebilirdim ki yanlışlıkla çarptığım o kadının bir gün eşim olacağı kızım ve doğacak bebeğimin annesi olacağını bana birisi dese şaşırıp kalırdım sanırım sevgili günlerimiz klasik işte tartışma,kavga,buluşma vs. buluştuğumuz pastanede 1 gün önceden pasta yaptırdım fotoğraflı olan ikimizin güzel bir büyük pasta yaptırdım mekan sahibine suprizimi söyleyip yardım istedim eşiyle sağ olsun bana çok yardımcı oldular ufak çapta süslemeleri hazırladık zaten ertesi gün buluşacaktım işte o gün geldiğinde Hande'nin arkasına geçip gözlerini kapattım önüne pastayı koyduk gözünü açtığında şok oldu sonra meşhur evlilik teklifimi ettim pastanede herkes evet de diyordu sonunda evet dedi parmağına yüzüğü takıp sımsıkı sarıldım birtaneme  oda bana sarıldı sıkıca pastayı yedik dükkandakiler de bizi tebrik ettiler sonra babam Rüstem ve annem Elif'e durumu böyle anlattım nişanlım da annesi Gonca babası Hakanla konuştu ailelerimiz birlikte tanışıp nişan, kına, düğün tarihlerine karar verdiler nişan yeri havuz kenarında oldu arkadaşlarımız ve yakınlarımızla sevgilim toz pembe elbise giymişti bende bej renginde takım elbise giymiştim nikah memuru gelip nikah şahitleri ile beraber masaya geçtik ikimizde memura sonsuza kadar evet dedik şahitler de evet demişti çok güzel geçmişti, kına gecesi ise mürdüm renginde bindallık giymişti bende lacivert takım elbise giymiştim kına gecesinde Hande bordo kısa bir abiye giymişti  kına plazada olmuştu kendimize göre bir salon bulduk, düğün günü beyaz gelinlik  içinde olan hayatım bende klasik damat takımı giymiştim düğün kır düğünü idi Hande çiçekleri çok seviyor çünkü düğün de dans edip yakınlarımızla vakit geçirdik iki aile de birbirleriyle dans ettiler hayatımda geçirdiğim en güzel günlerim diyebilirim o kadar yani evliliğimizin 1.yılı bitmeye yakın Hande hamile kalmıştı ilk duyduğumuzda aynı 2.bebeğimiz gibi tepki vermiştik mutlu olmuştuk hamile günlerimiz biraz sıkıntılı geçti aş erme,mide bulantısı,lohusa günleri vs. sıkıntılı geçse de tatlı bir hamilelik geçirdi cinsiyetini öğrendiğimizde doktor bir kızınız olacak dedi mutluluktan ağladığımız günü unutmam 9 aylık süreçten sonra bir tanecik kızımız Gözdeyi kucağımıza aldık sonunda aslında Hande Gamze koyalım ismini demişti bende Gözde olsun dedim sonunda ikna ettim ama Gözde olsun diye  bi dakika ama yazarın adı Gamze hande'nin istediği isim tabikide oğuz abi ne sandın :) neyse sen devam et hikayene abi bölmeyeyim seni. Gözde küçükken çok hasta olurdu dişi çıkınca ateşi çıkıp,küsüp,ishal olurdu hastayken kafasına Hande kaç kez ıslak kıyafet ve sirkeli su koymuştur alnına üzülürdük hasta olduğu haline çorba içmeyi sevmez hastayken annesi içirirdi iç annem bunu içince hastalığın geçer diye bende onu ikna ederdim kıyamazdı bizim ilk göz ağrımız istemese bile içerdi şurupları da televizyonu çok severdi reklamları ezberlerdi o küçük yaşında şaşırırdık bizde kızlarla oynardı hep ip atlama, Almanlar oyunu falan ufak yaralanmalar da olurdu dizi kanardı ağlardı günler böyle geçti kızımız genç bir kız oldu bizi çok seviyor hayatındaki önceliği hep biz olduk sevdikleri, dünya, gökyüzü, canlı cansız varlıklar canım benim o bizim her şeyimiz şimdi abla olcak cimcime ben tekrardan baba annesi ise yeniden anne olacak.

Herkese selam bu bölüm Gözde'nin demedim bu bölüm Oğuz'un hayatından kesit okuduk aslında karakterleri tanıtmak gayet güzel oluyor aslında bu bölüm arkadaşım fatmayı yazacaktım ama bölüm içeriğini ona bıraktım tıpkı diğer Fatma için de bayadır bölüm yazmamıştım kaç gün oldu 50 ye yakın galiba neyse akşama doğru benden bir söz yazıcam hadi yine iyisiniz bir günde 2 bölüm birkaç gün sonra arkadaşım fatmayı ondan sonra adaşı güzel kız olan fatmayı da bütün arkadaşlarımı tatil zamanı yazıp bebeği tatilden sonra yazacağım demiştim zaten hayalinizdeki gerçeğin peşinde olanlar arkadaşlar, bebek,ben kimim,benden bir söz bunları da yazıp kitabı bitireceğim seneye 12 oluyorum sık yazamam o günlerde üniversite yada üniversite sonrası yeni bir kitap yazabilirim hayalimde bir yada birkaç kitap var şimdiden buda size spoiler olsun kitap sonunda itirafim olacak yine çok konuştum ben kaçayım artık bu yerden😂.

15.bölümde görüşmek üzere

(Uzun oldu ya Hande'nin bölümü bile bu kadar tutmadı neyse heyecanına verirsiniz artık)

La Vérité Dans Mon RêveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin