Prešla som okolo vysokého paneláku, ktorý mohol mať asi 13 poschodí. Cez veľkú cestu, okolo školy, popri kostole, cez daľšiu cestu a už som bola pri Bashkinom dome. Išla som cca 15 minút. Bývala v dvojposchodovom dome ktorý mal zelenú farbu. Bára miluje mačky. A takto sa volajú:
Figo, Bruno, William a Harry, Lizie, Alex,
Alice, Ďuro,Lexi. Niektoré už zomreli. Vošla som k nim do dvoru a pred dverami som videla Lízu. Je to taká roztomilá mačička. Zazvonila som otvorila mi Barbora.
,,Ahoj!" povedala mi.
,,Ahoj! Tak čo pripravená?" opýtala som sa jej.
,,Ešte sa len chystám poď ďalej prezlečieme sa a namalujeme!" povedala mi. A vtiahla ma do domu. Nikto nebol doma. Dotiahla ma až do svojej izby. Má nádhernú izbu. Steny má rúžové ale asi polku izby má zaplnenú plagátmi:
One Direction, Eda Sheerana, The Vampire Diaries, The Originals, Miley Cyrus, 5 Second of Summer, Lany Del Ray,... Zpod postele vytiahla krabicu a vibrala si veci. Obliekla si to isté ako ja len mala tričko s Harryho tetovaniami a čierne Converse s dúhovým jazykom. Pozrela som sa do krabice a na spodu krabice ležali One Direction Make-Up.
,,Ty sviňa!" povedala som jej ale myslela som to v dobrom.
,,Áno ja viem mala som ti to povedať ale chcela som si to nehať iba na One Direction koncert!" povedala mi. Vošli sme do kúpelne. A dali sme si Make-Up. Bola jedna hodina poobede. Poď už po ceste si kúpeme pizzu a kebab. Tak sme vyrazili. Pešli sme okolo Primarku, ďlašieho obchodného centra, a prišli sme j supermarketu.
,,Poď musím Harrymu kúpiť banán však vieš ako on miluje banány!" povedala mi a ešte skôr ako som jej odpovedala ani neviem ako a už som bola v obchode. Bára nabrala banán a išli sme k pokladni. Vyšli sme von a pokračovali v ceste. Vošli sme so mesta išli sme okolo obchodu s hudobnými nástrojmi, okolo banky, popri policajnej stanice, okolo mojej obľubenej reštauracie a konečne sme dorazili k pizzerií. Ja som si dala pizzu Margaritu a Bára si dala Hawaii. Oproti bol hneď kebab tak sme prešli cez cestu. Zobrali sme si kebab. Prešli sme okolo muffinkárne a už sme boli pri aréne kde mali hrať. Bolo tam asi sto ľudí. O pol 3 a oni začali púšťať hneď sme prišli na svoje miesta. Všetcia sa na nás pozerali ako na mŕtvoli. Keď sme našli svoje miesta tak sme si sadli a čakali sme o 4 začal hrať perskokan.
*1D koncert (Basha)*Sedeli sme na svojich miestach. Zrazu všetko úplne zhaslo a iba na pódiu sa objavilo 5 postáv. Nazvala som to Epic príchod! Začali hrať Where do broken hearts go. A keď dospievali tak nám povedali že keď nám povedia že máme začať spevať. Takže začali spievať Ready to run a skoro celú pesničku sme spievali iba my (diváci). Potom spievali Girl almighity, Fireproof. Potom zobrali gulu kde bola rada, sekta, číslo sedadla a vybrali náhodne. Vybrali jedno dievča ktoré sa volalo Nina. A zaspievali jej Illusion. Potom spievali Fool's gold. Ohlásili nám že je pauza že musia ísť na WC. Aj ja som potrebovala tak som išla do backstagu. Išla som rovno so skolnenou hlavou lebo nehrali moju obľúbenú pesničku Spaces. Išla som tak rovno a zrazu som do niekoho vrazila niekoho. Presnejšie do nejakého chlapa s výškou asi meter osemdesiat. Cítila som, že hruď mal vypracovanú. Ešte pred tým ako som sa mu chystala vynadať, som si ho od dola hore celého prezrela. Na nohách mal hnedé kožené topánky. Nohy mu obopínali extra úzke čierne rifle. Oblečené mal biele tričko, ktoré mu zvýrazňovalo svaly - ktoré mal vypracované, ako som už hovorila. Na krku mal nenápadný náhrdelník s príveskom kríža. Tetovania, ktoré mu zdobili ruky aj hruď, mi boli neskutočne známe. Od prekvapenia som si pritisla ruku k ústam. Nedokázala som odtrhnúť pohľad od dvoch vtáčikov ktorých polka bola zakrytá tričkom, od veľkej lode na jeho paži, od krížika na jeho ruke. Oči sa mi plnili slzami, nedokázala som spracovať tento fakt. Opatrne som zdvihla hlavu vyššie a dúfala že sa mi to všetko len nezdá. Jeho krása ma priam oslepila. Dlhšie kučeravé vlasy hnedej farby mal rozostrapatené okolo hlavy, siahali mu takmer po plecia. Okolo nich mal narýchlo obviazanú šatku. Tvár bola omnoho krajšia ako som očakávala. Pleť mal prirodzene ružovkastú. Pery boli dokonalo tvarované, jemne si do nich kúsal perfektnými rovnými bielymi zubami a navlhčoval ich jazykom. V kútikoch úst mal jeho známe lícne jamky. Odtrhla som pohľad od pier a prešla k zeleným očiam, ktoré si ma spýtavo prezerali. Ligotali sa ako milióny smaragdov. Lemovali ich husté mihalnice. Ako všetko ostatné, boli fascinujúce. Toľko lesku a odtieňov..
Áno, bol to on. Vrazila som do Harryho Stylesa, moju platonickú lásku, ktorú nadovšetko milujem. Nevedela som čo mám povedať. Mala som pri sebe moju tašku a mala som v nej banán a tak ma napadla tá najsprostejšia otázka:
,,Ahoj! Mám tu pre teba niečo!" a vytiahla som banán.
,,Dám si veľmi rád!" povedal mi.
Hi guys,
Uf stihla som to aj keď trošku neskôr ako som predpokladala ale je to tu s touto časťou som nadmierne spokojná. A Bára máš tu mená tvojich mačičiek. :D
Tá historka že maminina kamarátka si kúpila mačku som si vymyslela narýchlo ale podarilo sa inak keď sa neviete rozhodnúť pre meno pre mačku tak napíšte Bárče :D
P.S. Ďakujem BarboraOra za opis Harryho :*
HVIEZDIČKY**
KOMENTÁRE
XoXo
YOU ARE READING
Why Not?
Romance,,Vezmeš si ma?" opýtal sa ma. ,,Áno. Áno!" bola som strašne nadšena!