Všetci sa na nás začali pozerať.
,,Tak čo dievčatá! Čo si myslíte že v čom ste odlišné?" opýtal sa nás Zayn. Obidve sme sa na seba pozreli a pokývali sme na znamenie nesúhlasu.
,,Lebo máte nás vašich ochrancov!" obidve sme sa na seba nechápavo pozreli.
*Tasha*
,,Lebo máte nás vašich ochrancov!" povedali a ja a Basha sme sa na seba nechápavo pozreli. Ďalej som nevnímala lebo som sa musela pozerať na Louisa. Bože prečo je tak nádherný? Potom nám zaspievali pár pesničiek a išli do auta. Bola som pri vchode keď na mňa niekto zakričal:
,,Tash poď sem!" otočila som sa a bol tam Loui.
,,Chcem ti dať toto!" povedal a dal mi do ruky papier.
,,Ale otvor ho až keď budeš doma!" povedal mi a naskočil do auta. Dosť ma prekvapilo že šoféroval Liam.Prišla som domov a otvorila papier a začala čítať (moc tam toho nebolo):
Dneska v reštaurácii Fredakin!
18:00
Obleč sa slušne ak sa bude dať!
Koniec. Nič viac ako vážne? Bolo 17:00. Višla som do izby a vytiahla som si šaty.
Prišla som k reštaurácii. Čakal tam Max s kyticou ruží. Vošla som dnu a podišla som k nemu.
,,Ahoj!" povedala som mu.
,,Ahoj!" pobedal mi prekvapene.
,,Toto je pre teba!" povedal a podal mi kyticu ruží.
,,Aha Ďakujem a prečo pre mňa?" opýtala som sa. Ukázal na stoličku a ja som si sadla.
,,Hneď ti to vysvetlím:
Takže začalo to asi pred 5 mesiacmi. Prišiel k nám do školy jeden chalan volá sa Daniel. Sadol si ku mne. Začali sme sa normálne baviť. Zistil som že má sesternicu. Volá sa Natsha. Povedal mi že ju má rád ale niekedy mu lezie na nervy. Ukázal mi jej fotku. Veľmi sa mi zapáčila. Začal som o nej niečo od Daniela zisťovať a zistil som že je dokonalá. Takže som si ju pozrel na FB. A nechcel som jej poslať žiadosť strašne som sa bál. Tak som poslal Bashe. Myslel som si že keď začnem chodiť s inou babou na ňu prestanem myslieť. Tak ma napadlo Opýtam sa Daniela aký sú jej obľúbený herci a speváci! na ďaľší deň som prišiel za Danielom. ten mi povedal že jej obľúbený herci sú: Paul Wesley a Josh Hutcherson. A spevák Louis Tomlinson. Mal som ohromné štastie lebo môj otec je režisér a pripravuje film kde oni dvaja hrajú. Deň po tom som išiel s otcom do práce. Keď som videl ako sa tam Paul a Josh rozprávahú tak som prišiel za nimi a všetko. Oni sa na mňa pozerali ako na hlupáka. Ale potom to pochopili a poveadli že to spravia. Ale povedal som im nech jej nehovoria že je to odo mňa.,,A ešte som sa chcel opýtať nepoznate Louisa Tomlinsona?" opýtal som sa ich.
,,Jasné my sme dobrý kamaráti!" povedal Paul.
,,A mohol by si mu povedať to čo ja vám?" opýtal som sa ho a on prikývol. Tak a na ďalší deň som išiel za Louisom a on povedal že to spraví! a to je celé!"
,,Takže to vštko ty?" opýtala som sa ho lebo som bola zmetená ale prislo mi to strašne milé!
*O 2 roky*
Bolo krásne bývali sme v NY prišla som domov unavená z roboty. Na stolíku bol lístok:
Dnes u McClerena
20:00
Obleč sa slušne!
Omgg! Však je 19:32. Obliekla som si červené šaty. Horná polka bola čipkovaná a dolná rovná. Vošla son do restaurácie a videla som ako oproti mne kráča Basha.
,,Ahooj!" zakričala som na ňu.
,,Ahoj!" povedala mi.
,,Prečo si tak pekne oblečená?" opýtala sa ma Basha.
,,Nó dostala som od Maxa papier že sa tu máme stretnúť a mám si niečo pekené obliecť. Ale počkať veď aj ty máš šaty!" povedala som jej.
,,Jo lebo mne to isté nepísal Harry!" povedala mi.
Vošloli sme do reštaurácie a tam sedeli Max a Harry. Akonáhle nás uvideli tak k nám prišli a dali nám dole bundy. Odviedli nás k stolu. Dali sme si večeru a ked sme dovečerali tak Harry s Maxom vstali a začali hovoriť:
Ja viem že niesom s tebou dlho, ale zamiloval som sa do teba. Prežil som s tebou nádherné 2 roky ktoré by som nevymenil za nič iné iba za chvíle strávené s tebou. Si tá najúžastnejšia osoba na svete. Poznáš moje najtajnešie tajomstvá. Si človek ktorému sa dá veriť nikto iný ťa v mojom živote nenahradí!
Chalani si pred nás klakli a spolu povedali:
Natasha(pochopitelne Harry povedal Basha) budeš mojou ženou?
Otvoril krabičku a tam bol prsteň.
,,Áno! Áno! Áno!" pocedali sme obidve naraz.
Hi guys,
Takže som sa konečne rozhodla byť zase aktívna. Začnem zase písať. (Čas povedať hurá :D) Dúfam že sa vám táto časť páči!
HVIEZDIČKY***
KOMENTÁRE
XoXo
ESTÁS LEYENDO
Why Not?
Romance,,Vezmeš si ma?" opýtal sa ma. ,,Áno. Áno!" bola som strašne nadšena!