Prišla som Domov a išla som výťahom keď ma na 4 poschodí niekto zastavil. Bol to nejaký chalan. Obzerala som si ho mal pekné čierne tenisky, úzke čierne nohavice, opasok z kože, biele tričko s čiernym nápisom Vans, a keď som uvidela jeho tvár bolo mi jasné kto to bol. Josh Hutcherson (Peeta z Hungar Games)! Našťastie som mala mobil pri sebe tak som sa s ním odfotila. Mala som nádhernú fotku s mojím idolom. Je to ten najkrajší chalan spolu s Louisom, Paulom Wesleym. Vystupula som na 13. poschodí. A hneď som to zavesila na FB. Keď to videli moje kamarátky tak si mysleli že je to photoshop, ale keď videli že mi dal like na tú fotku tak mi to začali veriť. Ďalší deň keď som išla Domov tak má zase niekto vo výťahu zastavil na 4 poschodí. Zase som si ho poobzerala. Biele tenisky Converse, červené úzke rifle, tričko s modrými pásikami. A to uži začalo byť divné a keď som sa pozrela na jeho tvár uvidela som ho. Bol to Louis Tomlinson. Začala som hučať našťastie len v duchu. A potom som sa opýtala či sa s ním môžem odfotografovať. Prikývol a prišla som Domov a začalo mi to byť čudné. Včera Josh dneska Loui ale to bola určite iba náhoda.
,,Ahoj" povedal tá osoba ktorú som chcela najmenej vidieť môj brat.
,,Ahoj" neznašala som ho vždy sa do všetkého stará a poučuje ma o všetkom lebo si myslí že je múdrejší ako ja ale on je iba o 1 rok starší. A má známky na tretiaka aj keď je deviatak tak sa správa ako malé decko.
Ahojte
Myslím že z toho niečo dobré víde proste má to napadlo a chcem aby to bol dlhy príbeh nie ako August
Takže ak sa vám to páči tak prosím
HVIEZDIČKY :*
YOU ARE READING
Why Not?
Romance,,Vezmeš si ma?" opýtal sa ma. ,,Áno. Áno!" bola som strašne nadšena!