seznameni s hlavni postavou a část 1

1K 47 8
                                    

Ahoj jmenuju se Alison Davis jsem mořská panna (nebo taky siréna) je mi 17. Dokážu ovládat živly přírody (voda, oheň, rostliny a vítr) ještě muzu pohybovat různými věcmi a taky dokážu číst myšlenky a regenerovat se.

Žiju v moři (jak nečekané) kousek od New Yorku vím že můžu být i člověk, ale je to moc napadne proto jsem jenom ve vodě jsem nedůvěřivá nikomu nevěřím od té doby co jsem se zamilovala do jistého mladíka který byl obyčejný využíval mě a potom mne chytil do sítě kdyby mi tehdy nepomohli delfíni tak by jsem byla teď někde v nějakém akváriu. Občas sleduju večerní New York je tak krásný, podle lidí morske Panny neexistují ale pletou se. Poprvé jsem viděla i známé hrdiny Avengers.

Příběh:

Pohled Steva:

Šel jsem po pláži a najednou jsem uviděl krásnou dívku ležící na pláži okamžitá sem se k ní rozběhnul a zjistil jsem že je v bezvědomí a byla nahá tak jsem ji dal svou dlouhou košili zvedl jsem ji a zanesl do svého auta. Když jsem ji přivezl do Stark Tower tak se ji ujal Bruce. Vyšel z jejiho pokoje kde ležela a řekl že bude v pořádku je jenom hodně unavená a že se musí pořádně vyspat. Najednou přišel Stark a okřikl mě.

"Steve můžeš mi vysvětlit kdo to je a proč je tady!!"

"Tony zatím nevím kdo to je našel jsem ji na pláži byla v bezvědomí potrebovala pomoc tak sem ji sem vzal" Odpověděl jsem.

"A udělal dobře" Řekl Bruce a šel zpátky za ní.

"Fajn ale Steve chci ji potom vidět takže ji ke mě doveď" Řekl zamračil se a odešel.

Po chvíli civění do zdi jsem se rozhodl, že na ni půjdu podívat. Vešel jsem k ní do pokoje a přiblížil jsem se k ní

"Bruci bude v pořádku a kdy se probudí?" Otázal jsem se

"Bude v pořádku a měla by se probudit za pár hodin"

"Dobře mužů tu zůstat?" Zeptal jsem se a Bruce pouze přikývl a odešel.

Pohled Alison:
Probudila jsem se na posteli!? Ale jak?!musím vypadnout a to hned! Chtěla jsem se zvednout ale něčí ruce mě zastavili

"Ne nech mě byt" Zakřičela jsem a spadla z postele a snažila jsem se odsunovat až jsem cítila zeď schoulila jsem se do klubíčka a ten určitý přišel za mnou a dotkl se mě.

" Ne nedotýkají se mě" Vychrlila jsem ze sebe a on se postavil a odešel. Po chvilce přišla nějaká hezká zrzka s oblečením v ruce a já byla pořád na zemi

"Tady máš nějaké oblečení počkám na tebe před dveřma" Přikývla jsem postavila jsem ale neměla jsem rovnováhu tak jsem spadla zrzka pohotově přiběhla ke mě a chtěla mě zvednout, když se mě dotkla tak jsem sebou cukla nevěřila jsem nikomu.

"Promiň, chci ti jenom pomoct tě dovést k posteli" Řekla opatrně

"Pomůžeš mi teda" Vyděšeně jsem řekla a ona mi pomohla na nohy a dovedla mě k posteli já jsem se posadila a prohlédla si hromádku oblečení zrzka odešla a mě nic jiného nezbylo a tak jsem si oblékla černé džíny, černé triko, džínovou budnu a černé tesinky. Trvalo mi než jsem se vydrápala s pokoje zrzka věděla že to sama nezvládnu tak mi chtěla pomoct ale já zase cukla nejsem na tolik doteků zvyklá

"Promin mužu to pomoct sama to asi nezvládneš" Já jen přikývla a ona vzala moji ruku a dala ji okolo svého krku

Když jsme šli k výtahu tak jsem se chtěla zeptat na jmeno

"A má krásná zrzka jméno?" Zeptala jsem se a zašklebila.

"Ano jmenuju se Natasha ale říkej má Nat a má také krásná brunetka jméno?" Ušklíbla se a já se usmála

"Ano jmenuju se Alison ale říkej mi Alis" Usmála jsem se na ni

"Tak to mě těší Alis" Řekla a usmála se

"Mě taky těší Nat" Řekla jsem a potom jsme už jely mlčky ve výtahu skoro do nejvyššího patra.

První část s je tady snad se vám bude líbit a zatím...

Vaše B.

dívka z vody [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat