💛
|two, extra answers|"Ben yazdım!" Diye bağırdı Soojin.
Shuhua da onu onaylar mırıltılar çıkarıp kendi yazdığı notu katlayarak oluşturdukları çemberin ortasına, Yuqi ve Chaeyoung'un kağıdının yanına bıraktı.
Diğer kızlar da sorularını yazmayı bitirdiklerinde Soyeon kağıtlara uzanarak karıştırdı ve az önce Minnie'nin odasından getirdiği kutunun içine attı.
"Şişeyi ilk ben çevireyim mi?" Diye sordu Lalisa. Kimse itiraz etmeyince de şişeye uzandı ve hıla çevirdi.
Minnie'de durmuştu.
Minnie elini kutuya atarak karıştırdı, karıştırdı ve iki defa katlanmış bir kağıt çıkardı.
"Söylediğiniz en büyük yalan?"
Jennie kahkaha atarak etrafına baktı. "Ne kadar yaratıcı bir soru bulmuşsunuz."
Yuqi Jennie'yi umursamadan elindeki kalemle kağıda cevabını yazmaya başladı. Bunu gören Jennie söylediklerinin ilgi görmemesine sinirlendi ve o da cevabını yazmaya başladı.
Herkes cevabını yazdığı kağıtları ortaya koyunca yine Soyeon onları eline alarak karıştırdı ve zemine geri bıraktı. Şişeyi bir kez daha çevirdiler ve bu sefer de Yuqi'de durmuştu. Yuqi kağıtları açıp tek tek okumaya başladı.
"Erkek arkadaşıma onu aldatmadığımı söyledim. Ama aslında aldatmıştım."
Shuhua büyük bir kahkaha patlattığında Soyeon da kendini tutamayarak gülmüştü. "Bunu kimin yazdığını hepimiz biliyoruz sanırım?" Dedi gülmeye devam ederken.
Lalisa utangaçça kafasını eğdi, bu onun cevabıydı.
"Hadi Yuqi-ah diğerlerine geç."
Yuqi eliyle tamam işareti yaparak diğer notları açtı.
"Ben yalan söylemiyorum."
"Evet millet, Shuhua yine bilgeliğini konuşturdu." Dedi Jisoo. Bu Shuhua'nın cevabıydı. Birbirlerini yeterince tanıdıklarını düşünüyorlardı.
"Miyeon-ah. Senin diş fırçanı kullanmadım, dedim. Ama kullandım."
Miyeon hızla yerinden fırlarken notu okuyan Yuqi gülme krizine girmişti. "Tamam millet, bunu ben yazdım. Tek suçum bu yalandı hakim bey."
Miyeon Yuqi'nin üzerine çullanacağı sırada onu belinden yakalayan Chaeyoung olası bir kavgayı engellemişti.
"Anneme midem bulandığı için okula gidemeyeceğimi söylemiştim, ama midem bulanmıyordu okula gitmemek için bir bahaneydi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
night of purification
Mystery / ThrillerOn genç kız, birlikte geçirdikleri geceyi renklendirmek için içlerinden birinin önerdiği 'arınma gecesi' oyununu oynamaya karar verirler. Fakat oyunun tek kuralı hiçbir cevapta kesinlikle yalan olmamasıdır. Bu da birbirlerini çok iyi tanıdıklarını...