3

125 24 2
                                    

🤍|three, site not found|

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🤍
|three, site not found|

Jisoo elindeki kalemi hırsla yere fırlattı. "Siktirin gidin ya kim kafa buluyor abi bizimle?"

  Yuqi sinirle alt dudağını kemiriyordu. "Kim yazdıysa bunları söylesin. İşler çirkin bir hal alacak."

  Soojin titremeye başlamıştı ve bu Lalisa'nın gözünden kaçmadı. "Titriyor musun sen?" Yuqi Soojin'e döndü. "Soojin ne oluyor?"

"Kızlar en başında söylemeliydim belki ama..-"

"Neyi?!" Yuqi Soojin'in sesini kestiğinde Jennie ona ters bir bakış attı. "Bırak da kız ne söyleyecekse rahat rahat konuşsun."

"Hadi ya." Dedi Yuqi ayağa kalkarken. "Sana mı soracağım ona nasıl davranacağımı?"

  Jennie oturduğu yerden kafasını yükselterek kendisine çıkışan Yuqi'ye küçükser bir ifadeyle baktı. "Yanımda birine azarlar tonda bağırmandan rahatsız oluyorum."

  Miyeon olası bir kavgayı önlemek için Yuqi'nin eline dokunarak oturmasını işaret etti. Yuqi ile Miyeon'un bağı her zaman farklıydı ve kız en yakın arkadaşını kırmadı. Yerine oturdu.

"Soojin bir şey söylüyordun?" Jennie'nin imalı ses tonuna karşılık Yuqi Tanrı'dan sabır dileyerek önüne döndü.

"Bu oyunu bizden başka bilen yok." 

  Cümlenin anlamsızlığı kızların hepsinin kaşlarının çatılmasına sebep olmuştu. "Nasıl yani sen herkesin bu oyunu konuştuğunu söylememiş miydin?"

  Soojin endişeyle Shuhua'ya baktı. "Evet söyledim."

"Eee daha ne?"

  Kız gözlerini arkadaşının alev püsküren gözlerinden kaçırdı. "Yalan söyledim."

  Shuhua kafasını iki elinin içine alarak odada yürümeye başladı. "Abi bir şey anladıysam arap olayım. Kızım doğru düzgün anlatsana şunu!"

"En pasifiniz benim. Hiçbiriniz söylediklerimi ciddiye almadınız, hiçbir zaman! Ne desem karşı çıktınız sen bilmiyorsun dediniz. Belki de herkesin bu oyunu oynadığını söylersem aklınıza yatar ve ilk kez benden çıkan bir fikri kabul edersiniz diye düşündüm." Yutkundu. "Oyunu dün karşıma çıkan bir internet sitesinde gördüm. Sadece kurallar ve oyunun işleyişi yazıyordu makale de hiç okunma almamıştı. İlk oynayan biziz."

"Soojin başımıza neyi musallat ettin sen!" Soyeon sinirlendiği veya streslendiği zaman vücudunda kırmızı kırmızı beneklerin çıktığını hatırlayınca daha fazla bunalmamak için üzerindeki yün hırkayı çıkarıp odanın bir köşesine savurdu. "İyi bok yedin, bravo."

"Sitede oyun hakkında ne yazıyordu Soojin?"

  Soojin hatırlamadığını ifade etmek için dudaklarını büzdü. "Tam hatırlamıyorum ama bir daha girip bakabilirim."

  Miyeon yerinde kıpırdandı. "Karşına çıkan bir internet sitesinde görmemiş miydin? Geri nasıl bulacaksın?"

  Soojin gülümsedi. "Son girdiklerimi henüz temizlemedim."

  Odada yeniden bir sessizlik oluşmuştu. Kızların hepsi Soojin'den gelecek cevabı bekliyorlardı.

"Kızlar.." Dedi Soojin. "Girdiğiniz internet sitesine ait bir URL bağlantısı bulunamadı diyor."


"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
night of purificationHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin