Nöbetten çıkmanın verdiği memnuniyet ile annemin mezarlığına doğru yürüyordum.Aklimda bir kaç soru vardı.Dünki kalp masaji yapıp geri dönen hastamızı düşünuyordum.Acaba durumu nasıl diyerek.Ama vicdanim rahatti gerek müdahaleyi yaptık ve hayata geri döndurduk.Şuan karşimdan gelen ilkokul üniformali çocuğa bakiyordum.Sırtında okul çantası ,elinde beslenme çantası ve tekerleme soyleyerek geliyordu.Muhtemelen okuluna doğru gidiyordu.Yan taraftan gelen kirmizi arabayi fark etmedi ve kirmizi araba ona oyle bir carpti ki.Bir an dondum kaldim ve hemen mudahale etmek icin koşarak yanina gittim.Çocuğun bilici kapaliydi ama nabizi ve solunumu normaldi.Hemen 112 yi aradim ve Benimde ATT oldugumu soyledim durumu anlattim ve hemen ekip yollayacaklarini soylediler.Şöfor şaşkin ve korku icinde arabadan indi.Ağlamaya başladi.Sakin olmasini soyledim.Etrafta bir çok insan vardi .Hepsi meraklar icinde bakiyordu.Bu arada bizim ekip ambulans ile geldi .Bende eldiven giyip arkadaşlarima yardim ettim.Boyunluk taktik,damar yolu açtık,omurga tahtasına aldik hastayi ve bindirdik ambulansa.Ekip hemen yola çikti hastaneye goturmek icin.Ben ise yan taraftaki petrol ofisinde elimi yuzumu yikadim tekrar yola koyuldum.Annemin yanina gidecektim kabirine.Geciktiğimi düşunuyordum.Sonuçta gidecektim dertleşecektim annem ile .Ve sonunda şehir mezarlığina vardim.Annemin kabirine gittim ve uzerindeki çicekleri suladim.Etrafinin bakımını yaptım.Dua ettim annemin kabirinin başinda.Dertleştim annem ile.Bir ara saate bakayim dedim 12 yi geçmişti saat.Ezan vakti yaklaşiyordu .Annem ile vedalaştim ve yakindaki camiye doğru yurumeye başladim.Abdest aldim ezan okunmaya başlamiştı.Namazimi kildim cemaat ile birlikte.Namazdan çiktim evime yurumeye başladim.Kahvalti yapacaktim daha.Uykum vardi nobetten çikmistım çünki. Karşidaki marketten erzak aldim eve ve eve dogru gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Ömür Acil Servis
De TodoBir insan tüm gününü Hastane'de geçirse sizce başına neler gelirdi. Selim'in küçüklükten beri hayali olan Acil Tıp Teknisyenliği sonunda gerçekleşmişti. Bu çıkacağımız yolculuk bizi bazen ağlatsada bazen güldürecekti.