"Kamu berdua sudah besar! Sepatut nya kejadian begini tidak berlaku!" jelas sekali suara pensyarah yang memarahi Jenk dan Haechan. Aku menunggu diluar bilik Pensyarah Moon.
"Hyunjoo?"Jaemin menyerahkan segelas kopi kepada aku. Lelaki itu duduk disebelah aku lalu ketawa kecil.
"Macam mana Jeno boleh minat perempuan kali ini? Aku kagum dengan kau." kata Jaemin. Aku menoleh tidak percaya. Jeno, gay?
"Kenapa pandang aku dengan muka macam tu? Buruk. Ya, Jeno dulu suka aku. Sebab itu aku kagum dengan kau kerana berjaya mencuit hati Jeno." mata aku terkebil-kebil. Terasa mahu menampar diri sendiri.
"Buat apa cara sekali pun, supaya dia menjauhi aku. Aku kesian lihat dia tiada kasih sayang dan ada teman seperti kami sahaja. Kaya, namun bukan kaya hati." terang Jaemin panjang lebar.
Pintu bilik pejabat Pensyarah Moon dibuka. Haechan menjeling ke arah aku lalu berlari keluar. Jaemin membuntuti Haechan daripada belakang.
"Awak ok?" tanya aku dengan nada sayu. Entah mengapa, Jeno cepat-cepat menutup telinga nya. Selama ini juga, dia sering berbuat begitu.
"Kenapa?"
"Jangan buat suara macam tu. Ia buat saya geli." kata Jeno sambil menjentik dahi aku. Bukan lengan sahaja berkuasa, jari juga berkuasa dalam masa yang sama.
YOU ARE READING
bad boy. jn✔
Romance"Cukup-cukuplah menganggu aku. Kau sedar tak apa yang kau buat ini salah?" -cliche story. Please don't mad at me- highest ranking 180621 - #4rd Jeno