"Birden senden hoşlanmamı bekleyemezsin, bu bana saygısızlık olur."
"Hemen hoşlan demiyorum ki, zaman geçirelim daha fazla kaynaşalım diyorum. Beni hep yanlış anlıyorsun."
"Daha önce bana zorbalık yapan biriyle sevgili olmayı düşünmedim."
"Yine mi aynı konu? Buraya konuşup anlaşmaya geldik kavga etmeye değil."
"Beni zorlayıp durma artık! Neden hayırı bir cevap olarak kabul etmiyorsun anlamıyorum. Yaptıkların için teşekkür ederim kendini affettirmeye de başladın fakat seninle romantik bir ilişki içerisine giremem."
Kageyama yere bakmaya başladı, buraya gelirken umduğu konuşma konusu bu değildi.
"Düşünme sözü verdin."
"Düşünmüyorum mu sanıyorsun? İki gündür senin aptal çıkma teklifin yüzünden uyku uyuyamadım. Düşünmekten kafayı yemek üzereyim."
"Aptal çıkma teklifi mi?"
"İkimizin de hayatının amına koyduğunun farkındasın değil mi?"
"Amacım bu değildi."
"Sen zaten hiçbir şeyi isteyerek yapmıyorsun iyilik meleği gibisin."
"Kalbimi kırıyorsun."
"Sen benimkini çok kırdın."
"Seni sevdiğim için senden özür dilemeyeceğim Hinata, beni ne kadar rencide etmeye çalışırsan çalış sana olan duygularımı bir anda söküp atamam."
Hinata'nın göğsündeki ağrı giderek artıyordu, daha fazla dayanma gücü kalmamıştı.
"Bana olan duygularını söküp atana kadar.." Cümlesini tamamlamadan önce gözlerini Kageyama'nın gözleriyle buluşturdu.
"Görüşmeyelim."
"Şaka yapıyorsundur umarım."
"Kageyama."
"Bunu yapamam, üzgünüm."
Hinata kaçıp gitmek istiyordu, ve şu an onu tutan bir şey yoktu.
"Ben gidiyorum, sen de evine sağ salim git. İyi geceler Kageyama."
nazif kalk össyi kaçırdın
akaashi
arkadaşlar grubu dağıtıyorumkenma
neden aqakaashi
çünkü hinatayla kageyamanın yaptıkları salaklığın farkına varması için hepimizi kaybetmesi gerekiyor
sorgulamadan çıkın olm
diğer grupta konuşup dedikodu yaparizz
akaashi gruptan ayrıldı.
bokuto gruptan ayrıldı.
kuroo gruptan ayrıldı.
kenma gruptan ayrıldı.
kageyama
ne oluyor aqhinata gruptan ayrıldı
kageyama
seni seven kalbimi sikesim var
kageyama gruptan ayrıldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
online dersler, they make me sick ¬kagehina
Fiksi Penggemar÷ t a m a m l a n d ı ÷ Kageyama online derslerde not tutmayı sevmezdi. texting ve düzyazı