❤️nocka❤️

22 1 2
                                    

Napierak

Gdy zobaczyłem Martynkę która była bardzo smutna. Nie bałem się jej zapytać co się stało. Więc to zrobiłem.

- Martyna? Opowiesz mi co się stało?

- Wolę nie. Odpowiedziała

Chyba miała coś na rzeczy. Przyjechaliśmy do mojego mieszkania. Gdy spytałem jej na ile tu będzie odpowiedziała że na jakieś 5dni. Więc stwierdziłem że muszę ją rozweselić. Nie może być taka smutna przecież. Siedziała w salonie. Więc ja podeszłem do niej.

- Mogę cię przytulić? Zapytała młodsza.

- Jasne. Wiedziałem że bardzo lubi się przytulać więc mocno we mnie się wtuliła.

- Może jakiś film? Zapytałem.

- Tak. Odpowiedziała

Dałem jej pilot by wybrała jakiś ciekawy film. A ja poszłem po jakiś koc. Gdy przyszłem z kocem ona wybrała już jakiś film. Położyliśmy się na sofie pod kocykiem. I oglądaliśmy film. Gdy się skończył zobaczyliśmy że Thorek ma nocnego streama. Wiedziałem że Martyna jest fanem Thorka. Oglądaliśmy sobie go już 2h i Martyna zasnęła. Przytulia się do mnie przodem. Nie chciałem jej budzić więc zasnąłem z nią.

Gdy się obudziłem była godzina 10. Wiedziałem że ona lubi pospać więc miałem jakieś 2h by się ogarnąć. Poszłem się przebrać i zrobić dla nas śniadanie. Na śniadanie były kanapeczki z pomidorkiem i ogórkiem. Zauważyłem że wstała wcześniej bo o 10.27 widziałem jak poszła się ogarnąć. Gdy przyszła poszła poszła złożyć sofę i ją pościelić.
Przyszla na śniadanie.

martynka i jej historia z życia😋Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz